emmafredriksson

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Kul kul hos sofie i några dagar nu :D <3

Av Emma fredriksson - 21 februari 2012 23:04

hejhej,


Jag har sovigt hos Sofie i några dagar nu och inte haft tillgång till datan tyvärr men nu kan jag blogga igen,


Idag har jag varigt i skolan och sen vart med Grädde,Robert,Hanna och Eddie en snabbis ;) . Sen åkte jag hem till Sofie som vandligt typ XD .

I den helgen som var så va jag med Moa,Sofie,robert,Hanna,Eddie och,Grädde ett tag sen var jag med bara Moa och Sofie ..,vi var i gråbo men när det bara var jag,Sofie och Moa så var vi oxå lite i lerum jag minns inte så mkt XD,men jag minns i alla fall att jag har sovigt över hos Sofie i några dagar nu ...,och igår skulle vi dygna för att komma i tid till skolan för vi gick inte till skolan i måndags..,men så skulle ju såklart Sofie "vila" och så ställde hon klockan på några munuter och sen om och om igen xd  ( Så söt e du Sofie :P ) ,så att till slut så typ somnade vi ..,

och i förrgår så var jag med Sofie,Grädde o Offe ..,och sen efter ett tag så kom Hanna oxå (tack och lov haha xd ).,Men nu så sitter jag och kollar på tv och har precis tagigt ett fotbad ,det blir nu tv och facebook,

Som vandligt,sen pratade jag med Moa i telefon förrut så jag och hon skall gå på bio på fredag+ att jag och Sofie kanske skall gå på bio på söndag oxå och på lördag blir det horse show med mamma och lillebror ;) <3


Alla vi plus Moa :) <3

 

Moa :D <3

   

Jag och Sofie :D <3

   

...,Och sööta jag på bussen XD

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma fredriksson - 5 juli 2017 18:56

        hej på er! jag orkar inte skriva något speciellt idag så jag låter bilderna tala för sig själva. Arvid sov hos oss inatt och efter att han åkte hem tidigare idag planerade vi en kompis weekend till Dannmark, så imorgon klockan 06.16 g...

Av Emma fredriksson - 3 juli 2017 13:49

Hej på er! idag sov jag ut väldigt länge och gick upp för typ en timma Sedan. Jag tänkte försöka skriva ut ett belastningsregister så att jag kan gå och söka jobb på både andra förskolor och även butiker. Det finns väldigt lite jobb på studentconsu...

Av Emma fredriksson - 30 juni 2017 11:00

Hej på er! Jag och tobbe har nu i sista sekund fått för oss att ta en trip till Malmö i 2 nätter. Vi kännde att vi behövde göra något tilsammans då tobbe har semester och jag är ledig, så det fick bli en tripp till skåne. Vi hörs när jag är tillba...

Av Emma fredriksson - 29 juni 2017 18:33


Hej på er! Idag har vi inte gjort speciellt mycket, vi var i alingsås förut en snabbis och sedan bara suttit hemma, jag har börjat på en ny serie så ska se något avsnitt till medans jag äter sedan börja röra mig utåt och hitta på något, jag har gått ...

Av Emma fredriksson - 26 juni 2017 12:35

                        hej på er! just nu ligger jag hemma i soffan med förkylning från helgens bravader. I torsdags efter jobbet åkte vi ett gäng till smögen. Det började med att Tobbes bil gick sönder innan vi ens hann ut ur sjöv...

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards