emmafredriksson

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Emma fredriksson - 23 oktober 2012 22:53

Av Emma fredriksson - 23 oktober 2012 22:48

Hejhej!
Ligger i soffan och kollar på ghost whisprer med mamma.
Kom hem för typ en halvtimma sen eller nåt, har först varit hos tandläkaren klockan 3 och sen träffade jag Jennifer för hon skulle ju jobba och så höll jag henne sällskap . Sen klockan 6 gick hon hem och jag träffade Lollo,sen efter det så var jag på gården med Fanny,Mange,tony,Tobbe,Sofie och några fler :)
Imon blir det att vara med älsklingen,har inget speciellt planerat men först blir det att gå i skolan till klockan 15:15 (y) ..
Aja men hör av mig imon för efter detta ska jag koppla in min tv,kolla på lite film och sen somna hade jag planerat ;) godnatt pusspuss <3

Av Emma fredriksson - 23 oktober 2012 14:01

Sitter och övar till ett so-prov med gunnar nu (y) och sen har vi en lektion til innan vi slutar och sen ska jag med Jennifer hem och hämta Mimmi sen ska vi till lillan för Jennifer ska jobba .men hör av mig senare
Pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 23 oktober 2012 09:51

Orkade inte blogga igår när jag kom hem,

det blev ingen bio utan vi drog till stan och tog en fika och bara hade det almänt mysit istället

(jag,jade,jennifer och tjäder) .

Sen när vi kom tillbax till gråbo så drog jag och jade hem till mig,

Så gav älsklingen mig tre röda rosor (fan vad jag älskar honom va) ! 

men aja nu tjatar dom på mig i skolan att jobba ,ska spela in någon engelska grej ,

pusspuss och jag vill oxå säga tack till jennifer och tjäder för en grym kväll

,jag läste på hennes blogg att hon vill göra om

det, och absolut det vill jag oxå   

bilder kommer senare *

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards