emmafredriksson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Emma fredriksson - 15 april 2012 23:09

hejdå Stockholm ,!!

Idag var vi ju i Stockholm och jag har tyvärr "tystnadsplikt" om allt tills typ maj eller va det nu var xd..

men det var första gången för mej att åka till Stockholm,jag träffade  Molly Sande´n,hon var ochså på gröna lund där jag var.

O vi träffade en tjej där som ochså kom ifrån Göteborg hon heter Stephanie..Vi tog samma tåg hem så jag,stephanie och Adam satt på ett typ "cafe´" i mitten utav tåget och mest pratade o bara tog det chill ;) .

Jag tog rättså många bilder på allt möjligt ,! xd

eftersom att det var lite nya grjer än vad som finns i Göteborg eller så..

vi åkte hemmifrån klockan typ halv 8 i morse,för då kom morfar o hämtade oss och så körde han oss till Göteborg där vi sen tog tåget och så satt vi där i typ 3 och en halv timma ..vi tog bilder o lyssnade på musik och pratade och sov lite thihi ;P ..

Sen när vi kom fram till Stockholm så tog vi en SVART taxii hehe till gröna lund och sen nu när vi skulle åka hem så tog vi en annan taxi tillbaka typ, och så typ gick vi i "stan" eller vad man skall säga och köpte lite "minnen" eller aa .. :P

Jag är rätt trött nu så jag kommer inte på så mkt mer att skriva..


Och på Onsdag så är det pop explosion på Liseberg ,!! :D


men nu bjuder jag  på lite bilder ifrån tåget både till och från Stockholm och även i Stockholm,!! ;)

ni får ha det så bra

puss <3

         

           


Ps.jag har inte kollat igenom rätt/fel-stavningar och så ,!! ;)




Av Emma fredriksson - 15 april 2012 07:37

 

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards