emmafredriksson

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Emma fredriksson - 13 augusti 2012 03:07

hejhej

ligger i sängen och sjunger thihi ,   

kom hem ifrån Fanny för typ 2 timma sedan.

Idag har jag tagit det rätt lungt ,när jag hade vaknat o gjort i årdning mig så

träffade jag Jade ,så drog vi till Fanny .

efter en stund drog vi o åt pizza på campino ,

sen träffade vi lite roligt folk .

Sen mötte vi upp Johanna vid buss ,så kollade Jag,Jade,Johanna och Fanny på film hemma hos

Fanny :) .

Sen efter att jade hade gått så gick Jag ,Johanna o Fanny å mötte upp Fannys syster .

Och sen gosade vi med kattbebisarna :§§§§§ .


Igår kom jag hem ifrån sillvik,

har varigt där i typ två veckor nu. Så när jag kom hem så var det kaos i gråbo och massa ...

(en utav mina kompisar blev tagen utav polisen, nämner inget namn ) ,

men i alla fall nu ska jag sätta på en film och försöka ladda upp lite bilder ifrån det senaste ,

och om det inte funkar med bilderna idag så fixar jag det imon ;)

pusspuss <3

    

 

 

  


Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards