emmafredriksson

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma fredriksson - 23 januari 2013 18:56

-

Av Emma fredriksson - 23 januari 2013 18:19

Hallu!
Ligger och gottar mig i soffan med mamma och nomi och kollar tv.
Idag efter skolan så åkte jag till vårdcentralen och tog bort mina stygn och sen till umg. Sen träffade jag tjäder och tobbe en snabbis så nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma tillbaka och gosa med mig! hör av mig senare eller nåt
pussss<3

Av Emma fredriksson - 22 januari 2013 13:32

Hallu!
Slutade 12 idag så nu
Sitter jag hemma i soffan med Tobbe och äter Coco pops och kollar tv,
Gott gott gott!
Sen ringde Jennifer för en stund sen och bokade platser för jag Tobbe Jennifer och tjäder ska på bio ikväll och se (sune i Grekland) Hihi, men bloggar senare pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 18 januari 2013 10:07

Hallu!
Sitter och rensar mina papper sen förra terminen och ska snart jobba engelska och dricka latte så att jag piggnar till lite sen funderar jag på om det e värt att göra nudlar oxå haha (tjockis) men ska springa och leta socker till kaffet nu puss<3

Av Emma fredriksson - 17 januari 2013 12:58

Hallue!
Sitter i skolan och lyssnar på musik, har precis käkat lite och snart blir det film :) idag efter skolan blir det att vara med älsklingen.. Har inga planer så får se vad som händer
pussss<3

-

Av Emma fredriksson - 16 januari 2013 08:48

Kul att jag tressade till skolan för att va där halv nio sen när jag väl e där då ser jag att vi har sovmorgon till halv tio -.- så nu blev det att åka hem och kolla tv och gosa med min vovve. Hör av mig sen pusssss<3

Av Emma fredriksson - 15 januari 2013 11:58

Första dagen i skolan idag,klockan e 12 och jag har redan tröttnat haha. Är jättehungrig så man kunde ju hoppas på något gott i bamba men nä då e det blodpudding -.- tänk en fet hamburgare f*n va gött nä nu får jag sluta och vara med på lektionen (y) pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 14 januari 2013 00:31

Hallu!
Slänger bara in ett snabbt inlägg.
Börjat känna min friskare och så nu så bloggandet kommer för hoppningsvis att bli oftare men imon ska jag opereras vid 12 (nervös som ett as!)
Ska operera en kula som jag har i handen för dom som ville veta. Och sen blir det första skoldagen på tisdag (y) nä Fyfan måste nog sova nu så att jag hinner ducha och grejer imon innan vi åker Natti Natti<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards