emmafredriksson

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma fredriksson - 18 februari 2013 18:12

Haloooo!
Ligger i soffan o kollar bloggar, och käkar godis hihi. Idag var det första skoldagen den var rätt Chill började dagen med en liten film, sen somnade jag och asil under hela matten hehe. Sen var det lunch,lite matte igen och sen slutade vi vid 2. Sen efter skolan så åkte jag och asil hem till mig och åt vofflor sen åkte jag till lerum med mamma och adam på möte -.- som gick sådär haha började skrika lite och så men annars fungerade det okej X) Och nu har vi nytt schema i skolan IGEN så på onsdagar ska jag till lekstorpskolan och ha musik hela dagen. Men hör av mig senare eller nåt puss<3

Bilderna är ifrån alla hjärtans dag

Av Emma fredriksson - 16 februari 2013 18:45

Hallå pojkar!
Sitter på lillan med jannica sihvo och grädde, har precis ätit en jättestor hamburgare så jag dör snart bara så ni vet. Ikväll blir det nog att vara hos Tobbe några stycken och sen sover jag där inatt, men vi hörs pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 14 februari 2013 12:08

Av Emma fredriksson - 14 februari 2013 10:23

Idag ska jag gå på bio med min underbara pojkvän och sen blir det nog hemma mys resten av kvällen.. Men hör av mig senare, puss

Av Emma fredriksson - 13 februari 2013 21:21

Av Emma fredriksson - 10 februari 2013 17:27

Av Emma fredriksson - 10 februari 2013 15:20

Hallu! 

Ligger o degar i soffan med mamma och nomi,och ska strax gå in i duchen tänkte jag.

Idag vaknade jag vid halv 10 typ fattar inte att jag vaknar så tidigt på helgerna och loven men när det är skola då försover jag mej 24/7 . Aja nä med Tobbe kommer strax så måste skynda mig in i duchen så att han slipper vänta så länge. Bloggar senare ifall det händer något

pusspuss <3


bJUDER PÅ TVÅ BILDER IFRÅN HELGEN

      

Av Emma fredriksson - 8 februari 2013 20:29

Hallu!
Sitter hemma hos nille med Tobbe och nille o letar nån stans att va.. Och snart kommer Sofie ner till gråbo oxå. Har inget intressant på hjärtat nu faktist hihi. Så bloggar senare eller något
pösspöss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards