emmafredriksson

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Emma fredriksson - 4 mars 2013 22:24

Hej!
Sitter i bilen nu med mamma påväg till Alingsås akuten. Dom tyckte att jag borde åka in för att jag hade andningsproblem och ont i njurarna typ. Men det värsta är att jag har ingen bokad tid så man vet ju aldrig hur länge man får sitta där...
så för hoppningsvis Så kommer jag där ifrån idag och inte nästa år.
Men bloggar imon eller nåt puss<3

Av Emma fredriksson - 4 mars 2013 11:12

Hej!
Har inte kunnat blogga i helgen för var hos mormor och har ingen täckning där. Men iallafall jag Har gått å blivit sjuk :( hostar som in i hell, svettig, känner mej febrig och tjock i halsen kan knappt andas, imorse fick jag kramp i magen För att jag hostade så mycket osv. Så denna natten var ingen höjdare för mej, jag somnade och vaknade i stort sett hela natten med jämna mellanrum. Så blev ingen skola för mig idag. Ligger i Soffan med mamma och nomi o kollar på tv och hostar -.- Igårkväll var jag ute med Goa folk och grillade så bjuder på bilder ifrån helgen och gårkvällen.
Puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards