emmafredriksson

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Emma fredriksson - 3 maj 2013 19:10

Halloo!
Sitter och kollar på tv och äter pitzza, haha vet inte varför jag e stressade men Tony kommer snart till mig så ska vi dra till stenbrottet eller något sånt coolt. Och då vill jag hinna sminka mig lite och äta upp och grejer och har precis bytt kläder sen går larm och grejer på telefonen och mikrob piper och aa känner mej bara allment stressad. Men ska käka klart nu. Så blir det nog nån uppdatering senare puss på er<3

Bjuder på kvällen outfit oxå

LOL

Av Emma fredriksson - 3 maj 2013 12:48

Hallu!
Sitter i skolan och kollar på "LOL" med Fanny och Sofie. Och idag är det fredag,min dag började inte bra måste jag bara säga..men men, sånna dagar finns ju oxå. vet inte om jag ska göra något speciellt ikväll faktist. Ska sova hos Tobbe i helgen iallafall. Sen har min syster kommigt på "semester" till Göteborg hihi, hon bor ju i Spanien så ska träffa henne nån dag oxå. Kanske i helgen eller nåt. Men bloggar senare eller nåt
Pusspuss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards