emmafredriksson

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma fredriksson - 8 juni 2013 13:43

Godmorgon!
ligger i soffan med Tobbe, vi har precis
käkat frukost. Igår var vi hos Emelie på ferre ;) kom hem vid typ halv fyra, så man e lite seg idag kan jag ju säga, men ska göra iårdning mig nu för vi ska ta bussen ner till gråbo strax. Puss

Av Emma fredriksson - 7 juni 2013 17:03

Hallu!
Sitter ute i det fina vädret oh äter kycklingsallad. Har inte kunnat blogga för har inte haft något internet. Var o tältade på en ö på mjörn ifrån igår till idag med Tobbe Tony Nicke och Kevin. Men har tyvärr inga bilder för har minnet fullt på telefonen ;( menmen det var jätte mysigt och trevligt. Kanske gör om detta någon mer dag i helgen eller så fast med fler folk isåfall tror jag. Men ska äta klart nu pusspuss<3

Av Emma fredriksson - 5 juni 2013 14:00

Hejhej!
Kom precis hem ska kolla lite på tv med Hanna och noomi. Fick sluta 1 idag för att vi inte Hadde nån träslöjd. Och så e vi lediga imon och på fredag, så det är söft. Om nån timma eller nåt så ska jag ringa ner Sofie igen, och sen kommer nog Tobbe och Tony tillbaka ifrån Lerum. Han ska ju beställa resa imon till Rhodos, vill oxå dit :( men jag funderar på att oxå sticka utomlands nånting i sommar men jag e inte säker än. Jaja men bloggar senare,
Pösss

Av Emma fredriksson - 4 juni 2013 12:09

Hallu bloggen!
Ligger i soffan med Lilly och kollar på tv. Funderar på att vila en stund är jätte trött/seg . Imorse vid 10 var jag i ljungslätt för vi skulle "leka/lära känna"
Dom nya åttorna. Men tyckte det var riktigt ovärt asså. Vi blev uppdelade i grupper, sitter på en brygga och dom vi skulle "lära känna" sitter med ryggen emot oss å fiskar.. Så kom hem för typ 20 minuter sen kanske. Men ska ta en liten lur nu,
pusshej<3

Av Emma fredriksson - 3 juni 2013 14:06

Det är jätte varmt och vi har orienterat i Timma och 40minuter i skogen med varma mjukisbyxor dessutom! Asså åååh, så nu sitter vi på bussen påväg hem. Ska träffa min älskling, sen har jag väl inga andra planer
Pösss!

Av Emma fredriksson - 3 juni 2013 00:58

Nu säger jag godnatt, ska gå o lägga mig och gossa med noomi. Och imon tar jag bussen vid 9 till skatås, ska orientera där hela dan yeeeay -.- men Natti Natti då pusss

Av Emma fredriksson - 2 juni 2013 18:58

Av Emma fredriksson - 2 juni 2013 18:55

Hellue bloggen!
Sitter i soffan och degar med Hanna framför tvn. Känner värkligen att jag måste öva upp min kondition asså haha, har gått en del idag så nu e jag lite slut i kroppen hehe. Väntar på mammi hon ska köpa glass till mig på vägen hem, för det är ju endå gött väder ute hihi ;)men det var väl allt. Ska la snart dra ut eller nåt pusspuss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards