emmafredriksson

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma fredriksson - 12 juli 2013 12:03

Godmorgon eller vad man ska säga har käkat lite frukost och så och nu ligger jag i soffan med Tobbe och deras katt *myys* .Och idag har jag och Tobbe varit tillsammans i 7 underbara månader oxå??? sen ska vi ner till stan om en stund och kolla lite, kan denna dan bli bättre.. Jag tror på en riktigt bra dag Idag.
Bloggar senare pusshej?

Av Emma fredriksson - 11 juli 2013 23:48

Hallu!
Blev inte så mycket bloggning idag i alla fall.. Direkt när vi kom fram så fixade jag lite och bytte kläder och sen träffade vi Niklas eller kompis till Tobbe, och sen blev det god mat. Kollade nyss en stund på spider man 2 med älsklingen och nu blir det en duch och sen nana. Måste erkänna att det känns väldigt gött att komma ifrån gråbo ett tag, är väldigt mysigt här oxå. Väldigt lungt och skönt och ingen stress. Menmen bloggar mera imorgon är jätte trött godnatt<3

Av Emma fredriksson - 10 juli 2013 20:48

Hejsan!
Kom precis hem till Tobbe och ska kolla klart på en film som vi påbörjade förrut. Imorgon vid kanske 10 eller 11 på morgonen så åker vi till Ludvika till tobbes mamma, och stannar där tills på söndag. Började packa redan igår så då har jag väl antagligen inte glömt lite mycket som jag skulle ha gjort ifall jag packade idag ;p menmen senare kanske det blir att bada jacuzzi med älsklingen men vet inte om det blir av. Han mår sådär idag oxå. Hoppas bara på att inte jag blir sjuk.. Iallafall inte när jag ska upp till hans mamma. För hörde att det går ett "virus" runt i gråbo nu att man har hög feber en dag typ och sen blir dålig i magen i några dar :/ men ska sätta på filmen nu så bloggar kanske senare eller imon i bilen eller nåt, pusspuss<3

-

Av Emma fredriksson - 9 juli 2013 23:16

Hallu!
Kom nyss ut ur duchen och har bäddat rent sängen och ska strax lägga mej och mysa med min bejb. Idag har jag knappt gjort nånting, vaknade utav att Tobbe typ brände mig med sin finger altså han var så varm så att man typ fick ont när man rörde honom. Så var vi ute ett litet tag och sen har vi vart inne resten. Tog tempen på Tobbe innan vi åt och då låg det på typ 39,1 i temp. Så kan förstå varför han fryser när han har på sig 2 tjocka filtar och e inomhus när det e sol ute...menmen. Som sagt det har inte hänt något speciellt idag Så bloggar imorgon pösspöss

Av Emma fredriksson - 3 juli 2013 16:58

Av Emma fredriksson - 2 juli 2013 12:39

Godmorgon!
Vaknade nyss av att älsklingen ringde. Han har lunchrast. Så snackade lite med honom och sen gick jag ner, och nu Gosar och kollar På tv med noomi. Vad ska man göra idag? Funderar på om man skall gymma idag? kanske Är värt... älsklingen e ju endå inte hemma förens vid 5/ halv 6.. Men när han kommer hem så ska vi iallafall bad jacuzzi hemma hos honom. Bloggar senare pusshej<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards