emmafredriksson

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Emma fredriksson - 16 september 2013 16:37

Halloj!
Har precis hjälpt ramona me det sista innan dom kommer å tar kort på hennes lägenhet, och nu ska jag strax börja laga mat åt hela befolkningen. Jag e bara för snäll asså.. Sen vid 6 så skall jag mamma Adam Lilly enya och ramona gå på cirkus (y) och sen har jag ingen aning får väl äta upp chokladbollarna som jag bakade förrut, tänkte att jag skulle baka mer men hade ingen elvisp och sockret tog slut så blev lite kaos där ett tag menmen det blir bra endoo. Men ska börja med maten nu pusspuss på er!

Av Emma fredriksson - 16 september 2013 15:17

Hallu!
Kom precis hem från skolan och skall ställa mig å baka nu hade jag tänkt så uppdaterar senare pusss!

Av Emma fredriksson - 16 september 2013 10:23

Hallu!
Sitter å planerar någonting om relioner och sånt.. Det känns att jag inte var i skolan förra veckan asså. Kom till skolan i morse satt i klassrummet, så fick jag en äcklig känsla i kroppen jag kallsvettades och kände mig svimm färdig typ as läskigt trodde jag skulle bli sjuk igen.. Men så kom Sofie Och räddade mig lite med choklad men hellre ont i magen än att vara helt snurrig. Jaja slutar 15.15 idag som vanligt och dom som gjorde mitt schema har inte så bra fantasi kan man ju känna när man hela förmiddagen ska ha so och hela efter middagen matte...haha hejdå :)

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards