emmafredriksson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Emma fredriksson - 20 augusti 2014 17:21

Första dagen gick bra. Vi är bara 16 stycken i klassen så det känns väldigt skönt. Vi slutade klockan 12 och då gick jag och mötte upp mamma och åkte till Partille. Så att jag fick träffa min syster och se hur Hon bor och lite så. Känner bara Elias i min klass. Så känns endå bra att ha nån. som sagt så är vi ju inte så många i klassen. Så jaa, det känns riktigt gött!
Nu har jag gosat mer mig i sängen med älsklingen. Så ska nana nu. Och imorgon fyller min älskling år så ska baka tårta och lite så hihi pusspuss!

Av Emma fredriksson - 17 augusti 2014 22:39

Börjar skolan om två dagar. Känner mig inte redo och lerumstidningen strular så vet inte om jag är helt ensam i min klass eller om jag har någon vän haha. Sitter i soffan nu med mamma iallafall och pratar om lite allting. Idag är det söndag och har varit en standard söndag med chirre och film. Ska väl gå upp och lägga mig snart, måste ju börja sköta mig nu. Hur ska jag orka upp på tisdag, har liksom vänt på dygnet helt nu under sommaren. Menmen får väl bara gör det bästa utav mina världsproblem. Har inget internet på mobilen och på datorn är det jätte segt så vet inte när jag kan uppdatera nästa gång. Menmen önska mig lycka till pusspuss!!

Av Emma fredriksson - 7 augusti 2014 16:10

hejhej!

vaknade vid tolv idag. gick ner och åt frukost, sen blev det sims i någon timma eller två. 

och nu har jag tagigt en timma till att gå igenom lite frågor och sånt till körkortet. blev godkännd på frågorna hemma så ska väl fortsätta att plugga och sen boka en tid. hoppas bara att jag får det nu så att jag slipper denna tråkiga boken. hatar värkligen att plugga. men tur som man har så blir det ju mer plugg om två veckor då skolan börjar igen. har sån ångest inför gymnasiet va. orkar verkligen inte. kunde man inte bara gått på samma skola med samma folk så slipper man ångest haha. Nä men får väl hoppas att jag inte är helt forever alone i min nya klass. 

IMORGON i allafall så blir det ju en roadtripp till dalarna. ska ju hem till tobbes mamma. åker vid två/tre tiden och blir väl framme vid nio på kvällen eller något. så ska väl ha lite mys kväll då och bara umgås. 

tobbe ska hämta ut sin nya telefon idag ochså, hans råkade ju drunkna lite smått. så väntar väl in honom innan vi börjar med maten. och sen blir det väl ut och träffa någon innan man ska sova. får se till att jag har packat klart och så nu ochså så att jag lägger det i bilen redan i kväll. menmen, nu vet ni allt. uppdaterar troligtvis imorgon igen pusspuss!

 

Av Emma fredriksson - 6 augusti 2014 17:22

Hejhej!
Vaknade runt halv tolv idag. Fick besök utav mammas kompis och hennes nya valp. Hur söt som helst.
Hon åkte väl för nån timma sedan kanske, och Tobbe har kommit hem så ska snart äta. Har packat lite ochså. Ska till Tobbes mamma på fredag och stanna tills söndag. Och denna gången blir det bil upp. Så ska bli najs. Har väl inte så mycket att säga. Känns så jobbigt att ha bloggen och bara klaga haha. Menmen pusshej!

Av Emma fredriksson - 1 augusti 2014 17:11

Hallu!
Kom hem ifrån sillvik för en stundsen. Var där med mamma och tog en fika med mormor. Och lat som jag är så orkade jag inte duscha nu så tar det ikväll. Så blev bara att ducha håret en snabbis. Ska väl strax börja med maten och sen antagligen ut och åka bil med älsklingen. Har som vandligt inga planer inför kvällen så får väl se vad som händer. Kanske hör av mig sen. Pusspuss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards