emmafredriksson

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Emma fredriksson - 10 oktober 2014 18:07

Halloo!
Ligger i våran nya gosiga fotölj pch kollar BB, har nog suttit i tre timmar och kollat på det eller något haha. Men det e najs! Ikväll blir det att vara hemma hos Fanny några stycken, ska bli najs. Tobbe har inte kommit hem ifrån jobbet än, han jobbar över idag så får väl se när vi drar ut. Ska väl käka, duscha och göra iårdning mig innan iallafall. Har faktist inget mer att säga, kännde bara för att dela med mig av detta. Ha en grym fredag puss!

Av Emma fredriksson - 10 oktober 2014 10:03

Hej har inte blivit så mycket uppdatering på det senaste och det beror på att jag inte har gjort nånting typ. Ska stax åka till skolan och ha prov i helsopedagogik... Känner att det kommer att gå sådär, det är skit svåra ord och sånt som man måste kunna.. Men får hoppas på det bästa. Har inga planer för ikväll. Efter skolan blir det väl att ta bussen hem och se nåt avsnitt av BB och sen ta en dusch. Hör av mig senare om jag gör något speciellt ikväll puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards