emmafredriksson

Alla inlägg under december 2014

Av Emma fredriksson - 8 december 2014 16:17

Hejhej!
Mår skit idag men gick till skolan endå. Orkar inte missa en massa, saker skulle vara inlämnade idag och så. Menmen sitter och väntar på mamma i skolan, vi ska på utvecklingssamtal klockan halv fem eller något och orkade inte åka hem för att vara hemma i typ tio min innan jag ska gå till bussen igen. Så jaa, vet inte riktigt vad jag ville med detta..
Så haD

Av Emma fredriksson - 6 december 2014 18:30

Hejhej!
Kom typ precis hem efter att ha varit på bonum och köpt massa saker att fritera haha, Tobbe Nicke och Viktor ska äta och sålänge ska jag gå upp och vila haha. Är dö trött idag, blev väl lite sent igår kanske.. Vi vart först hemma hos Mange och sen på pizzan och senare hos Hugo så hann med en del. Vaknade halv åtta imorse av en jobbig känsla i kroppen, låg vaken och gick upp vid nio och sålde GT. Efter det blev det en roadtripp till Partille och åt subway frukost. Och vid tre-tiden åkte jag mamma och Adam hem till pappa och firade honom.Vet inte vad jag mer ska säga. Uppdaterar imorgon puss!!

Av Emma fredriksson - 5 december 2014 14:07

Hejj!
Vaknade vid halv ett idag. Och har bara legat i sängen sedan dess och gosat med mig själv haha. Är ledig idag så ska vara hemma och bara va. Känner värkligen att detta behövdes för börjar känna mig sjuk, hostar jätte mycket och känner mig bara allmänt äcklig. Imorgon ska jag troligtvis hem till pappa och fira honom för att han fyller år, så får hoppas att jag känner mig bättre till dess. Har egentligen inget att säga så uppdaterar när jag har något att säga haha puss!

Av Emma fredriksson - 4 december 2014 12:11

Hallu!
Ska snart in på min näst sista lektion, tror jag går hem efter den. Känner mig sjuk och är äcklig. Så ska hem och duscha och göra ansikts mask och sånt. Sen ska jag kolla ikapp dom två senaste BB avsnitten. Så uppdaterar nog inget mer idag.
Puss!

Av Emma fredriksson - 3 december 2014 13:30

Hallåå folket!
Kom nyss hem efter en dag i Göteborg med dagiset. Var faktist rett kul. Nu ska jag vila upp mig en stund innan jag ska in till stan igen med Sofie. Har inget speciellt att dela med mig av så hör av mig senare pusspuss!

Av Emma fredriksson - 2 december 2014 20:33

Hejhej!
Kom nyss hem, har varit ute och inte gjort något speciellt. Har börjat kolla på sons of anarchy så ska gosa ner mig med älsklingen och kolla något avsnitt. Idag har jag i stort sett varit i skolan och när jag kom till gråbo hämtade jag upp Arvid på dagis. Efter att vi hade ätit och lite så, så åkte vi hem till pappa ett tag. Imorgon blir det dagiset igen. Ska vara där klockan nio, vi ska till stan med barnen. Kanske stannar i stan efteråt om Soffe möter upp mig så ska vi kolla på lite saker. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 1 december 2014 16:21

Hejhej!
Kom precis hem från skolan, fick skjuts av snällaste felle. Vet inte vart jag ska börja. Det har faktist hänt en del sedan sist. Från måndagen till onsdagen förra veckan var jag ute på APL och ska tillbaka dit på onsdag eller torsdag denna veckan för att dom älskar mig. Jag var på ett dagis i gråbo och på onsdagen eller torsdagen vilket det nu blir så ska barnen till stan och titta på julsaker och jag blev erbjuden att åka med fast jag egentligen inte ska vara där denna veckan. Menmen det är bara bra. I lördags blev det en roadtrip till Jönköping och dreamhack med Nicke John Tobbe och Robert. Jag tyckte väl att det var helt okej, bara att man vände dygnet pågrundav allt mörker där inne.. Och att vi sov i Tobbes bil. Men annars var det faktist helt okej. Levde på langos morgon middag kväll, det var nice. Mitt skolfoto har kommit hehe, var faktist rett nervös inför det haha kännde lite ångest att hela gymnasiet ska se det haha fast såg att det fanns fulare än mig hihi. Nä men aah, har hunnit haft myskväll med Soffe ochså och varit i allum och shoppat kläder samt julklappar. Det är jul om 23 dagar?? Detta året har gått skit fort och vart är snön? Det är typ 40- ute och ingen snö haha.. Menmen känner mig hyffsat redo inför julen. Har bara en julklapp kvar att köpa och sen är det ju vart jag ska vara på jul, det får man ju kanske ta och bestämma snart hehe. Idag iallafall så har jag inget speciellt planerat, men tänkte dra med Tobbe på att baka pepparkakor med mig kanske. Jag har lyckats baka 2 gånger redan men behöver mer. Uppdaterar när det händer något intressant puss!

        

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards