emmafredriksson

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Emma fredriksson - 17 mars 2014 17:43

Hallu!
Ligger i soffan nu och har precis ätit. Så Väntar bara in älsklingen så man kan hitta på något. Har ju inga vänner haha, nä men var endå gött att bara ligga hemma och dega hela dagen. men ryggen blir nog inte bättre haha. Så Tobbe ska ge mig massage sen hade jag tänkt ;)

Ni flesta har väl säkert hört om "skottlossningen" som var i gråbo igår. Jag skulle inte kalla det skottlossning utan mer biljakt, det var en man i 40års åldern som fick beng jage eller vad man ska kalla det. Tobbe fick iallafall ett samtal igår innan vi skulle lägga oss om att det var skottlossning i gråbo. Självklart så blev lilla jag livrädd som vanligt och bara nån minut senare så hörde jag polis helikoptern. Det stog och snurrade ovan för mitt hus och det blinkade blått överallt i mitt rum, då visade det sig att mannen då hade kört in i mitt område och "fastnat" där eller vad man ska säga. För han hade punka på alla fyra däcken utav spikmattor som polisen hade slängt ut lite tidigare. Jag har ingen aning om varför han blev jaga riktigt eller vem han är, men man vill ju helst veta. Jag är ju en nyfiken liten typ hehe. Menmen det jag var mest nojjig för det var ju att det var ett rån i Mölndal nån timma innan med tre maskerade män och att det bara togs fast en man här och att det då skulle vart två till som sprang runt i området. Men som tur var så hade det inget samband med varandra, så nu är jag bara nyfiken på vad det kan vara för idiot. Min mamma gick ut med hunden bara en stund innan, och hon gick exakt där hans bil stog till slut. För han körde ju på gångbanan. Men som sagt nu ligger jag och har ont och vill ha massage. Men det var väl mest det jag ville säga. Ha en fortsatt trevlig kväll dårå!

Av Emma fredriksson - 17 mars 2014 12:55

Hej!
Funderar på att börja blogga igen, men vet inte om jag vill vara kvar på bloggplatsen känner för att testa på något nytt.. Så får se hur det blir lite längre fram. Kände att det blev lite tomt med bloggen, men är inte säker ännu. men ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt.
IDAG hade jag nationellt prov på morgonen och sen långkonferens på det så slutade halv 12. Hade tänkt att äta något nu och sen bara ta det lugnt, har jätte ont i ryggen så ska försöka komma ihåg att uppdatera sen ;) puss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards