emmafredriksson

Alla inlägg under april 2015

Av Emma fredriksson - 12 april 2015 13:48

har inget att skylla på den här gången haha, jag är bara allmänt kass. Idag är det iallafall söndag. Jag är lite sugen på att göra något. Men efter denna helgen/lovet så är det ändå rätt så skönt att bara ligga hemma och mögla i soffan. I både fredags och lördags canpade vi med husvagnen, eller aa vi ställde husvagnen i gråbo och satt där några stycken och sedan sov där haha. Och att sova i husvagn eller tält gör kroppen så stel, eller iallafall min keipp blir det.. Så får se vad jag hittar på idag. Imorgon är det iallafall skola igen och det suger ändå. Jag tog hem lite saker som jag skulle arbeta med på lovet men det har liksom inte blivit av bara.. Så får väl göra det idag. Vi ska ha redovisning på nationella i svenska på onsdag. Jag ska alltså ha ett tal på fyra minuter som ska vara intressant och jag ska kunna det utantill, kan ni fatta?? Jag är inte redo på långa vägar.. Så jag får väl sätta igång nu då hehe pusspuss!

Av Emma fredriksson - 12 april 2015 13:40

+ att sommaren snart är här
+ att jag har tagit tag i gymmet igen.
- skolan. Vill ta studenten nu!!
+/- att jag är liten. Ibland hade det varit skönt att vara 18,att ha körkort.
- folk som förändras. Att man inte är samma person ensam Som när någon annan är med.
+ att jag har fått sommarjobb vilket betyder cash.
+ mitt och Tobbes förhållande, hade inte bytt ut det för något i världen.

Av Emma fredriksson - 5 april 2015 16:05

ja i fredags hittade Tobbe en anons på blocket, en husvagn för 1kr. Så vi tog en roadtrip till Partille och hämtade den. Och igår var jag bara hemma hela dagen. Och idag har vi fixat lite med husvagnen men ver inte än om det blir en hemmakväll eller en kväll i husvagnen.

Av Emma fredriksson - 4 april 2015 14:50

Hej och glad påsk på er alla!
Sitter just nu och tittar på föräldrfällan. Idag och jag bara sovit och målat ägg. Kände för att få lite påskstämmning iår. Mormor och morfar kommer hit om en timma och äter påsk lunch. Men nu ska Jag kolla på filmen. Puss

Av Emma fredriksson - 3 april 2015 16:10

hallu!
Vaknade upp hos Tobbe imorse, vi var här igår. Sedan fick dom som sov kvar för sig att vi skulle grilla. Så vi har nyss ätit och nu blir det att städa undan lite till. Har inget att säga så uppdaterar senare eller imorgon. Puss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards