emmafredriksson

Alla inlägg under maj 2015

-

Av Emma fredriksson - 12 maj 2015 21:10

Hejhej!
Asså kan ni fatta. Jag och tobbe hade inget att göra så han drog med mig till stenkullen så jag kunde "övningsköra"med mammas bil, jag Har aldrig kört manuell bil förut så det var lite jobbigt till en början. Men vi lever och bilden är hel så jag antar att det gick hyfsat bra iallafall haha. Nu ska vi lägga oss och mysa lite till prision break och sen nana. Imorgon är det fredag kan man säga, man är ju ledig på torsdag och fredag så det ska bli skönt. På fredag kommer Tobbes mamma hit från Dalarna så vi ska tillbringa dagen på Liseberg. Uppdaterar imorgon pusspuss!

Av Emma fredriksson - 12 maj 2015 13:26

I dag har det snart varit vi i två och ett halvt år. Tänk att du har stått ut med mig så länge haha. Älskar dig mest!

 

Av Emma fredriksson - 12 maj 2015 13:07

Heej!
Sitter på mattelektionen nu och orkar värkligen inte jobba. Är jätte trött som vandligt och känner inte för att tagga inför nationella i matte nästa onsdag.. Jag slutar typ halv tre idag, efter skolan ska jag hem och tvätta kläder och kanske intervjuva min granne. Vi har i uppgift till på måndag att intervjuva ett barn i förskoleåldern. Så tänkte göra det så fort som möjligt. Det känns så bra nu, alla har fått papper med massa saker dom har missat och måste stressa med innan sommarlovet och jag är helt klar. Så nu kan jag sluta tidigare och börja senare vissa dagar i veckan. Såå skönt! Vi hörs puss!

Av Emma fredriksson - 9 maj 2015 15:59

hejhej!
Som rubriken säger så var det en överaskningsfest för Niclas igår som fyllde 20. Jag har inte velat skriva något för man vet aldrig vad som sägs och vem som läer hihi. Har inte så mycket att säga om det, det blev jätte lyckat iallafall. Bjuder på bilder istället puss!

Av Emma fredriksson - 7 maj 2015 12:06

Hejhej!
Har haft håltimma nu i typ två timmar. Slutar efter denna lektionen, sen ska jag hem och sova. Är skit trött idag, eller hela denna veckan har varit jätte jobbig. Imorgon efter skolan ska jag hem, äta och göra iårdning mig för något hemligt hehe. Berättar imon puss

-

Av Emma fredriksson - 5 maj 2015 09:52

hej! Har inte haft något att skriva om så kände inte att det var nödvändigt att uppdatera. Sitter nu och väntar på att nationella del två i engelska ska börja. Gjorde del ett för en halvtimma sen och det sög verkligen, jag antar att jag failade rett hårt menmen jag får göra om det nästa år. Igår var jag i skolan och precis när jag kom hem så ringde Malin och undrade om jag kunde hämta Arvid på dagis, så jag gick bort dit och hämtade honom och sen gjorde mat. Det hände inte så mycket mer.
Idag kommer mina skor ochså :))) dom jag beställde förra veckan. Så det ska bli intressant och se om man ens passar i dom.. Uppdaterar med bilder senare. Puss

Av Emma fredriksson - 3 maj 2015 17:17

hejhej!
Sitter i soffan och ska strax hjälpa mamma med maten. Idag har jag inte gjort så mycket och samma igår så har inte haft något att skriva om. Igår på kvällen var vi hemma hos Fanny några stycken, men gick hem ganska tidigt och sov. Och idag har jag inte gjort nånting i stort sett. Imorgon blir det skola till halv fem och sen får jag se om jag drar till gymmet efter det. Har ju inte tränat på länge nu så det är väl dags. Pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards