emmafredriksson

Alla inlägg under juni 2015

Av Emma fredriksson - 12 juni 2015 14:38

hejhej!
Sitter och kollar lite tv nu innan det blir att övningsköra bort till thaien. Ska jobba från 15-20. Ikväll har jag inga planer så får väl se vart dagen leder mig. Igår var jag på eds kroppskonst igen för att Adam skulle fixa till sin ögonbrynspiercing och han sa att min piercing hade läkt fint och att jag kan komma och byta till en kortare stav på torsdag efter sommarjobbet. Det känns som att jag nästan inte kommer att ha något sommarlov iår. Jag ska jobba på thaien idag och på söndag sen på måndag börjar sommarjobbet på uddaredskolan och sen blir det väl antagligen thaien igen. Jag vet inte om jag har berättat vart vi åker över midsommar? Ett gäng kompisar åker till smögen från Tordagen den 18 till söndagen 21. Så är jätte taggad på att åka nu! Vet inte vad jag mer ska säga så uppdaterar när det händer något kul. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 10 juni 2015 16:11

hejhej!
Denna dagen har varit super. Fick sommarlov efter en halvtimma i skolan, åkte sedan till ortopeden på återbesök och fick bra besked, det är jätte bra väder, jag har köpt nya kläder och fick hem pappret för övningskörning. Så nu har jag väl varit ute och kört för andra gången med manuell bil i typ två timmar. Ska snart börja med maten för har lärt mig att äta bättre så ska värkligen njuta av resten av dagen. Juste grattis till min lillebror som fick moppe körkort idag!

Av Emma fredriksson - 9 juni 2015 09:26

godmorgon!
Sitter i soffan och äter frulle och bestämde mig nyss för att ta en senare buss. Min första dag på thaien gick bra och jag ska dit idag igen samma tid. Det jag tycker är svårast är att svara i telefon, eftersom att jag inte kan alla nummer på listan så är det svårt att veta vad dom vill ha, sedan ska man ju ställa motfrågor i vissa fall också. Menmen jag kommer nog in i det snart. Alltså denna sommaren kommer bli jätte bra med massor av pengar haha. På måndag börjar mitt sommarjobb på uddared skolan och så är jag där i tre veckor och sen är jag troligtvis tillbaka till thaien igen. Jag ska nog försöka jobba lite efter sommarjobbet också. Mina tider är 8-14.30 så jag hinner ju till thaien på en halvtimma, men får väl se hur det blir med det, det blir nog ganska mycket. Menmen jag ska dricka min Yoggi nu och kolla lite på tv innan jag ska gå till bussen pusspuss!

Av Emma fredriksson - 8 juni 2015 14:14

hejhej!
Sitter på bussen nu ska direkt till thaien och vara där hela kvällen, sen blir det prision break med älsklingen som vanligt. Imorgon är det fotbollsturnering hela dagen i skolan på stenkulan, efter det har jag inga planer och på onsdags är det skolavslutning och efter det ska jag till ortopeden igen. Alltså fatta vad skönt det ska bli med sommarlov! Vi hörs

Av Emma fredriksson - 7 juni 2015 13:41

hejhej!
Sitter i Tobbes bil med massa mögliga folk som är bakfulla. Själv mår jag prima eftersom att jag missbrukade massa vatten igår. Vi var först hemma hos Mange och senare drog vi hem till nån tjej i sjövik.
Juste.. Jag har fått jobb. En kompis ska flytta till Norge nu efter studenten och behöver någon som kan ta över på en thai resturang i gråbo så kom och köp haha, jag börjar imorgon direkt efter skolan så det lär inte bli så mycket uppdatering. Efter att jag vaknade imorse så åkte vi till campino och mötte upp några och så åt alla pizza utan deprimerade mig som inte kan äta. MEN jag fick i mig en slice så nu är jag jätte lycklig, det enda jag hat levt på dessa dagarna är drick yoghurt så det kändes endå grymt, så nu ska jag fortsätta tvinga i mig mat och hoppas på att svullnaden ska gå ner.. Vi hörs ha en trevlig söndag puss

Av Emma fredriksson - 6 juni 2015 11:13

hej!
Gick nyss upp ur sängen, eller aa jag var uppe vid nio och sålde GT men gick och la mig igen. Tobbe var taxi inatt så han ville sova några timmar till så jag funderar på vad jag ska hitta på. Har typ inte ätit sedan frukost igår, eller jag lyckades på något sätt trycka i mig macka och gröt igår, men idag vaknade jag av att jag är as svullen och hungrig så ska snart bort till bonum med mamma och titta på någon flytande frukost haha. Som sagt så körde Tobbe igår och jag gjorde inget särskilt utan var med Tobbe och Fanny.

Av Emma fredriksson - 5 juni 2015 15:44

Efter alla dess år har jag nu äntligen hål i tungan. Just nu gör det lite smått ont och tungan börjar svullna men fan va det var värt endå. Är nyss hemkommer från student. Så glada och fina alla är, vill oxå!!! Tagga nu det är bara 2 år kvar

Av Emma fredriksson - 4 juni 2015 16:21

hallu!
Var hemma tidigt från skolan idag, och var iväg och köpte den sista studentpresenten så nu kan det bara bli fredag tack. Fick hem ett brev om magnetröntgen idag för mitt knä, så ska dit nu ikväll så att det böir över, senare blir det väl bara att kolla serier, sova och vänta på att det ska bli fredag. Är såå över taggad nu!!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards