emmafredriksson

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Emma fredriksson - 12 augusti 2015 15:57

halloo!
Lämnade in min mobil i måndags och får troligen tillbaka den denna veckan. Just nu har jag tobbes iphone 5c men kan inte hans lösenord så att jag kan ladda ner appar så tänkte skriva detta inläggen och sen vänta på min nya. Just nu sitter jag på thaien och ska diska lite till sedan ska jag skala massa morötter. Denna veckan ska jag jobba alla dagar utan fredag, på fredag ska jag dra med fanny till allum för att köpa present till tobbe som snart fyller år. Åkte med mamma och adam till biltema förut och lyckades hitta något jag vet att tobbe behöver så får väl se vad han säger. Idag är det inte bara en onsdag utan även min och tobbes dag. Ikväll ska det tydligen bli sjärnfalls regn och då hade vi tänkt att ligga på vallen. Måste återgå till jobbet nu vi hörs. Puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards