emmafredriksson

Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Emma fredriksson - 26 oktober 2015 18:11

Nu är jag hemma igen efter en heldag shopping med mamma. Det blev inget jobb idag så passade på att åka och handla bra att ha saker med mamma istället. Jag fick fyndat jättemycket bra saker som jag hoppas att Tobbe kommer att gilla. Man känner sig så vuxen nu när man är och handlar tvättmedel och mat. Det är lite blandade känslor men det ska bli kul att få eget också. Har inget mer att säga, ska snart äta middag och sedan blir det en tripp till lägenheten. Som det ser ut just nu flyttar vi in imorgon. Pusspuss!

-

Av Emma fredriksson - 26 oktober 2015 10:45

Goodmorning!
Ligger just nu i min gosiga säng och funderar på att gå ner och sätta mig i soffan ett tag. Som det ser ut just nu så ska jag jobba idag 13-20, sedan åker vi väl till lägenheten och kopplar in lampor, lämnar tv medmer. Jag tackade nej till lucian iår till er som kanske undrar, kände mig så osäker så var lika bra att tacka nej och låta någon annan självsäker person ta min plats. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards