emmafredriksson

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Emma fredriksson - 14 januari 2016 17:13

Hejhej!
Sitter på Thaien och har för tillfället inget att göra. Jag har ju jobbat varje dag sedan i tisdags så jag har gjort allt jag ska, jag vet inte varför men jag känner mig motiverad att typ gå till jobbet, gå till skolan och göra nya saker.förändra någonting. Bortsett ifrån månarna när jag bara vill ligga kvar och sova. På måndag om inte tidigare får vi nyckeln till pappas hus. Då blir det en påbörjad makeover och det ser jag verkligen fram emot. Jag gillar när man ser skillnad och att själv göra skillnad. Så det ska bli en rolig vecka nästa vecka. Imorgon är det fredag vilket betyder helg för dem flesta men för mig blir det ännu mer jobb. Jag ska jobba hela helgen mellan 15-20. Men med tanke på tiderna så är det inte så jobbigt som det låter. Nu måste jag sluta innan min mobil dör. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 14 januari 2016 11:22

Hur länge har du jobbat på Thaien?
Sedan i juni 2015. Så sju månader.

Trivs du där?
Jag trivs jättebra.

Tjänar du mycket när du jobbar?
Det beror på vad man ser som mycket och hur mycket jag jobbar.

Vilka dagar jobbar du?
Det är olika vecka för vecka.

Vilket är ditt favorit nummer på thai listan?
Detta blev svårt. Jag fastnade för 12 Med kyckling men har börjat variera nu så 12,20 och 18 haha kan inte bestämma mig. Men kyckling är för mig helt klart det godaste köttet.

Finns det något dåligt med att jobba på Thaien?
Nä, det är bara segt att man jobbar kväll. Men jag går ju i skolan så hade inte fått det bättre.

Vad gör du när du jobbar?
Jag gör i stortsett allt utom att laga mat. Jag diskar, skalar och hackar grönsaker, tar emot beställningar och tar betalt.

Hur fick du jobbet på Thaien?
En tjejkompis jobbade där innan, sedan flyttade hon till Norge efter studenten och tipsade mig.

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards