emmafredriksson

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Emma fredriksson - 20 maj 2016 14:17

Hejhej!
Denna dagen började som en påse skit. Vi skulle till Slottskogen för att springa special varvet med vipparna, men det börjar med att jag missar bussen dit så mamma fick köra mig. Men bortsett ifrån det äckliga vädret känns det endå bra. Sitter på bussen nu och ska strax gå av. Jag ska hem och käka någonting nu och gosa med bebis. Senare åker jag ner till mamma och äter middag med henne och Adam. denna helgen är jag 4ever alone haha. Tobbe åker till Dalarna efter jobbet och Viktor ska lana med Mange. Så får se vart denna helgen leder mig. Jag kan ju inte göra exakt vad jag vill då jag har kattungen nu. Menmen det ska gå endå. Adam kommer troligtvis att vara med mig minst en dag iallafall. Det var endå ett bra tagsedan sist som vi hade engentid bara vi. Ska gå av bussen nu vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards