emmafredriksson

Alla inlägg den 22 september 2016

Av Emma fredriksson - 22 september 2016 16:44

Hallu!
Sitter på Thaien nu och har inget bättre för mig så tänkte passa på att uppdatera er lite om min dag. Tog tåget från stenkullen halv nio imorse in till stan för bokmässa. Efter en timmas gående tröttnade vi och valde istället att åka in till stan för att käka. Det slutade med att jag och Amanda satt på donken och senare gick igenom inredningsbutiker. Alltså ååh vad jag älskar inredning, jag kunde inte få nog. Så iår blir det inget tänkande om julklappslistan. Jag försökte hålla mig till att inte köpa någonting men lyckades endå komma hem med en matta. DEN VAR PÅ REA, DEN SKREK KÖP MIG!! Jag kunde inte motstå haha. När jag var tillbaka till min bil i stenkullen åkte jag och hämtade Adam från skolan sedan vidare till jobb. Imorgon väntar Partille arena. Mer om det imorgon

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards