emmafredriksson

Alla inlägg under juli 2017

Av Emma fredriksson - 5 juli 2017 18:56

       

hej på er!

jag orkar inte skriva något speciellt idag så jag låter bilderna tala för sig själva. Arvid sov hos oss inatt och efter att han åkte hem tidigare idag planerade vi en kompis weekend till Dannmark, så imorgon klockan 06.16 går bussen från gråbo. Vi hörs när vi hörs 

 

Av Emma fredriksson - 3 juli 2017 13:49

Hej på er!

idag sov jag ut väldigt länge och gick upp för typ en timma Sedan. Jag tänkte försöka skriva ut ett belastningsregister så att jag kan gå och söka jobb på både andra förskolor och även butiker. Det finns väldigt lite jobb på studentconsulting nu under sommartider och jag känner att jag både vill och behöver jobba så nu hade jag tänkt att ta tag i det genom att gå och söka personligen på olika ställen runt om i Lerum. Igår kom vi hem vid halv 4 tiden och jag satte igång att börja städa och renska skåp när jag kom hem så hann inte med att uppdatera er då. 

FREDAG- vi kom fram till hotellet, ett jättefint hotell där vi endast lastade av våran packning för att sedan gå ut på stan eller vad man säger. Vi åt middag på jensens bøfhouse och sedan besökte vi lite olika uteserveringar. 

LÖRDAG- vi åt frukost och gjorde oss iordning för en roadtrip till Köpenhamn, cristiania. Vi kände att det kan vara spännande att se någonting annat och Christiania är verkligen någonting annat. Men det var häftigt att se, trevligt folk och god mat. när vi var hemma på hotellet igen så låg vi och kollade lite Netflix och drack champagne Innan det blev dags för middag på Texas Longhorn. Denna kvällen slutade med drinkar på hotellet och film på hotellrummet. Denna resan blev så lyckad och var väldigt välbehövlig. Man behöver inte åka utomlands eller flera hundra mil för en avkopplande weekend, detta räckte gott och väl.

                     

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards