emmafredriksson

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emma fredriksson - 16 oktober 2011 16:22

hejhej


 i helgen har jag varigt med nina hemma hos mej ,mamma var inte hemma men så att vi hadde typ film,godis,mys ., i fredags så var jag hos min pappa och hämtade en bäddsoffa som jag nu har i mitt rum :D ., och sen åt vi tacos på kvällen å vi var ute och så  kollade vi typ på film hela natten ., Sen i lördags så kollade jag typ på film med Kevin och Nina

fast vi stängde av efter en stund för att den var läskig xd.,


Och nu på söndagen så typ skulle jag och Nina göra mat så råkade värmen vara för hög så att det börgade brinna på spisen xd .,


 Men vi var så ´´proffsiga´´ så att vi klarade oss fint hehe xd men jag rinde okså 118800 och frågade hur många grader det var på spisen ifall det börgade brinna xd .,


Men det slutade med att vi gick till pizzerian och köpte en kebabpizza xd .,Sen skulle vi kolla film förrut okså men det gick inte så bra för att först var det någon  förseljare som ringde på dörren och sen ringde det en gång till och då var det några jävla småungar som busknackade så att vi fick typ cp på dom så att vi sprang typ efter dom och sa till dom och så sen så kastade dom tyå några jävla bär eller vad det nu var på fönstret när vi hadde gått in igen fast det visste vi så att vi typ sprang efter dom igen och typ aah så gick det typ i stort sätt till xd.,

 Och sen nu så sitter jag med mina underbara brudar

Lollo och Jossan :) <3


Men det var nog allt xd., för att nu skall jag och Lollo och Jossan kolla på film  hejdå <3<3 ;)


Jossan, ;)


 


Lollo, ;)


Jag, ;)

    



Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards