emmafredriksson

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Emma fredriksson - 6 oktober 2011 21:09

                                            HEJHEJ :)


Idag har jag varigt i skolan och fixat praktikplats med Nina okså hehe xd ., Sen nu lite senare å efter middagen så har jag varigt med Nina och Elias och Elias och en liten stund med Hanna (vi hadde kul ,eller det hadde i alla fall jag ) hehe xd .,Men fast vi satt typ mest och snacka och ¨dödade¨ varandra hahaah xd ., Och så skall jag sova hemma hos Nina inatt igen xpså att det blir väl film som vandligt dåhe hahah xd .,Och imon blir det helj (as gött ) hehe xd .,Men vi får la se mer vad som händer imon min sysster son fyller okså 1 år imon så att det bli typ kalas på söndag ;D (JIPPIE)  :P hehe., Men det var typ all tför denna gången så  jag skall okså typ fixa till bloggen lite ngn dag okså hehe xd men aja HEJDOO :p <3<3


                                                      

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards