emmafredriksson

Alla inlägg under november 2011

Av Emma fredriksson - 8 november 2011 21:21

hejhej :)


Idag försov jag mej lite jag skulle ha börgat 10 över 9

men jag typ kom vid 10 xd ., Men så hadde vi bara en lektion

och sen skulle vi åka till stenkullen för att åka skridskor ;) ,

(det var väl sådär) men sen tog vi bussen tillbaka så

hadde vi en lektion och sen slutade vi ., Efter att vi hadde slutat så

var jag med Najda och sen efter det när hon gick hem så gick jag

till Lollo och där var jag med Jossan och Lollo då ;) .,

Och sen vid typ halv sex så gick vi ut på våran lilla

promenad ;P och pratade som typ vandligt xd .,

Men sen tror jag nog inte att jag har gjort så mkt mera :)


pussss och krammmm

hejdå :) <3


Jag :)

  

Jossan :)

  

Lollo :)

     

Najda :)

 

Av Emma fredriksson - 7 november 2011 21:42

hejhej :)


Idag har jag vargt  skolan för första gången efter lovet

det var väl sådär., Sen eftre skolan så gck jag hem och satt

vid datan och åt lite och sen gick jag hem till Lollo och där var

jag med Lollo,Jossan och Alona ., Sen typ när hennes föreldrar

kom hem så gick vi ut på en typ promenad och sen mötte jag

mamma vid bonum så att vi gick och handlade lite tills imorgon

för att imorgon så ska vi åka skridskor med klassen ,sen så innan

det så gick typ Alona hem och sen efter en stund så gick Jossan

hem och sen så var det bara jag och Lollo kvar så att vi gick typ en

liten runda två gånger eller något och sen skulle Lollo hem och äta

och då gick jag okså hem ,fast jag var bara hemma en liten stund

för att sen så gick jag bort till min granne en stund med mina  

jultidningar och sen satt jag vid facebook igen ;) .,

Men det var nog allt


pusss och krammmm skummbanan :) 

hjedå <3


Jag :)

  

Lollo :)

  

Jossan :)

  

Alona :)

 

Av Emma fredriksson - 6 november 2011 21:12

hejhej :)


Idag vaknade jag och Nina  vid klockan typ 11 och sen kollade

vi lite film och sen gick  vi ut.... vi har varigt med Kevin och Elias och Elias

idag med och  Sen när Nina typ skulle hem så var jag ute och pratade/gick med Lollo ;) .,

Och sen efter det så satte jag mej i soffan och kollade lite fb och tv ,sen så kom

mamma hem så åkte vi till ica kvantum i lerum och handlade lite ;) .,

Och men nu blir det fb och tv igen då och så äter jag lite taco chips och taco sås

:P <3 men det var nog allt ....


pusss och krammm skummbanan

hejdoo ;) <3


Lollo :)

  

Jag :)

   Nina :)

 

.........


Av Emma fredriksson - 3 november 2011 21:52

hejhej :)


Idag har jag typ bara varigt med Nina, vi har

våran föreldrarfria dag och natt eller vad man

nu skall säga xd .,Men sen nu lite senare på kvällen

vid kanske 6-tiden så gick vi till skolan och mötte

Eliasarna och Felicia ;) ., Vi typ pratade och så ,

sen nu så har vi typ nyss kollar klart på en film

och jag e typ as pigg xd (men nina har typ somnat)

men så det blir väl facebook och så resten xd .


Och i måndags så var jag och Nina på vattenpalatset 

i lerum och badade ;) ., Och det var typ folk ifrån 

usa och sånt som var där, och så var det typ massa 

mörka där och så  xd


Sen så var jag på laserdome med nina och nadja ;)

i tisdags (det var första gången,och det var

jätte kul) ., Fast det var typ en klass där eller något

och det  var typ två killar som var jätte jobbiga

och typ siktade emot oss hela tiden och ja fick cp på dom xd . 


Och igår så var jag men Nina på gården,

och där var vi med Kevin,Morgan och Adam,Nick ;)

och så., Det var turneringar och sånt ;) .......


Nina :)

  

jag :)

 



Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards