emmafredriksson

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Emma fredriksson - 8 december 2011 21:36


hejhej :)


Idag så har jag varigt i skolan,och det har la varigt som vandligt typ.,

Sen så eftre det så var jag med Najda,och så först gick

vi till bonum och köpte massa choklad osv....,XD och sen

så gick vi hem till mej för att "plugga" ,men det gick

ju sådär man kan ju tänka sej mej och Najda plugga hahah XD.,

Men så åt vi lite mat och sen så körde vi hem Najda och

så åkte vi till Adam (jag och mamma asso xd),så att

det blev altså inget pluggande xd ,

men så var jag,Adam och mamma ute lite i kungälv och så....,

sen så när jag kom hem så satte ja mej vid facebook + att

mitt hår var helt fuckat så att jag var tvungen att fixa det ochså XD.,

Men nu så blir det nog fortfarande facebook till typ 10 eller någonting xd,

sen så blir det la nog tv eller något och så kanske det blir

att dricka sin power king som jag köpte förrut ,! ;) .,

Men det var nog allt ;)

hejdoo puss och kramm skummbanan <3


Adam ;)

   

Najda till vänsoch Jag till höger ,! ;)

  

Powerking <3


  

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards