emmafredriksson

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Emma fredriksson - 9 december 2011 23:37

   hejhej :D


Idag så var jag först i skolan och sen så kom mamma och

hämtade mej så åkte vi och hämtade Adam och sen så

åkte vi till allum ,och sen så gick jag hem till Alona

för att hon fyllde år i går så att jag typ grattade henne idag ;) ,

hon fick ett best friend armband den som är intreserad av att veta det XD,

men sen nu lite senare på kvällen vid typ sju så gick jag,Adam och Alona till

discover och där var ochså Lucia,Isabella,Sofia och Sofia och dom xd.

men så imon så skall jag,Alona,Adam,Lucia och Isabella åka på Eric Saades

konsert värsta nice ,och att jag äntligen skall få träffa min man XP <3<3

och nu så skall jag och Alona nog kola på en film (hokus pokus heter den xd)

Alona skall sova hos mej asso xd.,

Men det var nog allt

hejdoo ;) <3


Alona :)

  

Adam :)

  

Jag :)

  

Lucia :)

  

Isabella :)

 

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards