emmafredriksson

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Emma fredriksson - 15 oktober 2013 19:36

Äntligen ska jag och älsklingen kolla på studentfesten och tjocka oss med grill ringar och red bull hehe. Så detta blir sista inlägget sen blir det nana för min del,
pusspuss!

Av Emma fredriksson - 15 oktober 2013 17:18

Hejhej!
Kom precis hem ifrån gymmet har inte gjort det bästa ifrån mig idag kan jag ju erkänna menmen lite varm och trött blev man ju iallfall, så nu blir det att hoppa in i duschen och sen sätta sig i soffan och bli farmor för en stund och sticka lite tills älsklingen kommer hem haha. Lägger ut en bild på kvällens outfit sen eller nåt bara för att jag inte har något liv,
puss!

~

Av Emma fredriksson - 15 oktober 2013 12:58

Hallue!
Sitter i klassrummet och kollar in lite bloggar och kläder osv.. börjar strax lektionen så ska försöka göra klart tidningsprojektet som vi har haft nu i typ två veckor.. Vi ska göra en tidningsartikel och intervjua folk och sånt kul, men känner på mig att jag inte kommer våga göra det sen när jag är klar endå Haha. Efter skolan blir det nog att dra oh gymma och sen hem å ta en go dusch och sen har jag inte kommit längre i min planering haha x)
Menmen så ligger det till. Slänger kanske in ett inlägg lite senare pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards