emmafredriksson

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Emma fredriksson - 20 oktober 2013 21:01

Hallu!
Ligger och kollar på när Tobbe spelar GTA... Och tänkte berätta lite om min dag, vaknade Hyffsat tidigt altså för att vara jag och sen åkte vi hem till tony och hämta han och john och sen drog vi till thaien och åt frukost hihi. Sen var vi ute ett tag sen ringde mamma och frågade om vi skulle fixa iårdning i mitt rum så hjälptes vi åt att mublera om och sen kollade jag och Tobbe klart på kniven i hjärtat som vi började kolla på för några dagarsedan ;) och imon blir det skola igen och sen hem oh plugga plugga plugga för ska skriva moppe provet på tisdag så så ser mina planer ut inför morgondagen än sålänge men ska nog strax lägga mig haha ja klockan e bra nio med är skit trött :P haha pusspuss!

Bjuder på före och efterbilder på mitt rum, förebilden är nästan så som jag hade men har inte tagit nån dagligen*

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards