emmafredriksson

Alla inlägg under december 2013

Av Emma fredriksson - 9 december 2013 15:58

Hallue!
Kom typ precis hem har varit och handlat och lite så. Det känns som en bra dag idag, det var inte så jätte svårt att komma upp imorse och jag har gjort en hel del idag i skolan som jag blivit klar med inklusive ett matte prov. Så det känns endå hyffsat inför på onsdag då betygen sätts. Man får väl hoppas att det går bättre med betygen denna terminen än förra men det känns faktist så. Menmen vid typ halv fem nån gång så ska jag och Sofie till Lerum en snabbis och sen har jag ingen aning om vad som händer ska väl hem och äta å så om jag inte gör det innan. Kände att detta var ett väldigt meningslöst inlägg så hejdå.

Av Emma fredriksson - 8 december 2013 15:08

Hallu!
Sitter i soffan och äter chili nötter och kollar på tv med Tobbe Och ska nog strax dra ut för är så sjukt rastlös. Menmen för en stundsen så klädde jag och Adam granen så nu står den på plats. Har inget att skriva igentligen men kände att det var dags att slänga in ett inlägg. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 7 december 2013 18:45

Hallu!
Sitter och kollar på tv med mamma och pappa då det handlar om en pedofil, killen sa att han visste vad han gjorde när han satte på sitt ex barn... Och nu är han gift med en som har en bebis och hon litar på honom. ALDRIG att jag hade gjort det! Jaja men då vet ni. Igår iallafall så gjorde jag väl inte något speciellt åkte bara runt i Johns bil med Tobbe,Kevin och aa John då. Vi hamnade på donken i Partille först och sen var vi i husvagnen i typ en kvart sen drog jag och Tobbe hem och sov. Och ikväll blir det nog att vara i husvagnen några stycken ;)
Bloggar nog inget mera ikväll pusshej!

Av Emma fredriksson - 7 december 2013 15:31

Av Emma fredriksson - 6 december 2013 16:33

Hallu!
Sitter och kollar lite bloggar och lite såå. Idag är det fredag och har haft matteprov och tror det gick sådär, för får järnsläpp när det väl gäller. Menmen nu är det över och nu är det äntligen helg :)) denna veckan har gått så sjukt segt! Men snön har ju kommit iallafall så nu kan man ju kalla det vinter och att det är julafton om typ 18 dagar :$$$
Jag måste bara.... Imorse när jag var påväg till skolan så går det en fet jävla älg mitt på banvallen hur lungt som helst och bara glodde på mig! Där vaknade jag kan man ju säga, tänk dej att du är skit trött En fredags morgon och möter en älg haha, men ja nu vet ni. Har inga planer inför ikväll/denna helgen men nånstans hamnar man väl och nånting hittar man ju alltid på. Pusspuss!

-

Av Emma fredriksson - 5 december 2013 13:02

Hallu!
Sitter och lyssnar på musik och stickar med Hanna. Och ska strax ha svenska eller engelska så ska jag fixa klart med en inbjudan som jag ska göra till alla föräldrar om att våran tidning har kommit och att vi vill fika och visa den typ så jaa. Efter skolan har jag inga direkta planer vet inte om jag orkar va med någon direkt eller om jag ba ska hem och dö typ framför tven. Menmen bloggar nog senare pusspuss!

Av Emma fredriksson - 4 december 2013 19:35

Av Emma fredriksson - 4 december 2013 15:25

hallue!

sitter och kollar på en sida som har allt typ. Så tänkte kolla lite julklappar och så, jag känner mig väldigt sen med julen och julklapparna iår men det är så svårt när folk inte säger vad dom önskar sig och sen har jag ju varit handikappad ochså och inte kunnat gå... så har varit så svårt att åka iväg och handla ochså.

Min granne som har den lilla vovven är precis som mig och mamma, hon köper och klär på sin hund typ lika ofta som vi haha :P så hon tipsade lite om någon tomtedräckt som hon köpte till sin hund som jag hade velat haft till noomi med haha. så kollade lite och hittade två alternativ eller asså jag har ju mest fastnat för en menmen sen kollade jag lite på smycken och hittade ett par örhängen som man skulle kunna ha på jul haha dom ser ut som julgranskulor :§ så det kanske hade vart når :P

Var i allum igår efter skolan med mammi och kollade på julkläder, kollade in lite på ginatricots hemsida innan och hittade en tröja som jag fastnade för och så den köpte jag och så försökte jag få på mig ett par tajta jeans ochså men det gick väl sådär....  Men köpte byxorna endå så får väl hoppas att dom passar och att jag kan få på mig dom innan det är för sent att lämna tillbaka dom. Känns endå lite närvöst för mig inför jul men längar endå.. Ska ju vara hos Tobbes mamma på jul och har bara varit där en gång innan så blir kanske lite stelt.. eller jag vet inte. Men det blir säkert bra, men e ochså jävligt stressad eftersom att jag då inte har fixat alla julklapparna än :/

får väl hoppas att jag hittar något och att folket blir nöjda och glada :) slutade kvart i 2 idag så har inte gjort nånting typ sen dess känner bara att jag vill ut eller hitta på något men det e as kallt ute och jag e ensam haha :P så jag får la göra det bästa utav det pusspuss!


vilken tycker ni är sötast? (dom första 2 är samma)

      


 

Dessa örhänerna var väl juliga  

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards