emmafredriksson

Alla inlägg under december 2013

Av Emma fredriksson - 18 december 2013 21:15

Halluu!
Ligger i sängen med älsklingen och kollar på efterlyst oh dricker te. Tycker att te är så sjukt vidrigt med är halvt sjuk och vill inte vara sjuk uppe hos tobbes mamma, skulle nog kännas lite jobbigt då dels för att jag är så lipig när jag är sjuk. Så ja, jag kör på halsduk och äckel te :p idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag mamma och pappa var på skolan förrut för att vi skulle få våran tidning vi gjorde och typ prata om det. Har inte bloggat så mkt det senaste jag veet, och det stör mig för att jag har inget kul att dela med mig av. Jag fattar inte hur alla bloggare får ut sig så mkt och hur man kan ha så mkt att göra. Önskar nästan att jag oxå hade ett sånt kul liv haha. Nä men nu är reklamen slut så måste hänga med pusspuss!

Av Emma fredriksson - 17 december 2013 11:14

Hallu!
Har kemi tror jag. är så sjukt trött så att jag vet inte ens vart jag är haha. Nä men vill hem till min gosiga säng och sova, när man väl ska sova på kvällen så är sängen inte lika gosig som på morgonen.... Idag är det bara 1 vecka kvar till jul oxå och jag åker på lördag så det känns endå bra. Har inte så mycket intressant att dela med mig av igentligen men tänkte bara mer säga hej.

Bilden säger säg själv

Av Emma fredriksson - 16 december 2013 09:50

Godmorgon!
Är så sjukt trött idag, känner bara för att åka hem och sova. Känns så meningslöst att gå i skolan när dom redan har satt betygen menmen det är ju endå bara tills på fredag kvar sen har vi äntligen lov! Är så sjuuukt taggad och att snön skall komma tillbaka. Tobbe och jag åker ju till hans mamma i Ludvika på lördag oxå så där borde det ju vara snö ;) har inget att skriva, kände att detta blev ett väldigt meningslöst inlägg så hejdå.

Av Emma fredriksson - 15 december 2013 19:30

Hallue!
Sov fyra timmar inatt så e inte på hugget idag precis. Men vid typ halv elva eller nåt i morse/förmiddags så åkte jag Tobbe Nicke och Kevin och var coola och sköt lite med luftgevär, och sen vid tolv tiden åkte jag och Tobbe hem till mig och fixade lite eller aa han spelade gta och jag och mamma fixade haha. Sen vid ett så kom min syster, hennes kille och hennes son hit och firade lite jul. Var jätte mysigt och jätte kul att få träffa lille Arvid igen. Fick massa fina julklappar :* och sen åkte dom hem vid halv fem/fem tiden och sen dess har vi bara legat och degat i sängen typ. Så om en halvtimma blir det solsidan och sen nana tror jag pösspöss!!

Av Emma fredriksson - 14 december 2013 21:03

Hallue!
Sitter hemma hos Tobbe med lite folk och bara tar det chill. Imorgon är det söndag och tredje advent och det betyder julafton hemma eftersom att jag åker bort över jul så har vi det hemma imon istället så idag har jag och mamma lagat massa mat och hadlat sista julklappen och så. Så ja imon blir det julmat så Jävla gott ;) menmen bjuder på bilder för har inget att skriva pusspuss!!

Av Emma fredriksson - 13 december 2013 16:26

Hallu!
Känns värkligen inte som en fredag idag med de e gött. Sitter i bilen påväg hem har varit i allum och i stan och fixat lite julklappar med mammi. Och ska nu vägen om Tobbes jobb och hämta upp han. Känner mig inte sådär jätte taggad idag men det Löser sig nog. Hade jätte trevligt igår med min älsk, fick ett jättefint halsband och jätte god mat. Men nu ska jag hem och äta massa mat och sen dö typ. Så bloggar imon eller senare eller nåt pusshej!

Av Emma fredriksson - 12 december 2013 15:23

Hejj!
Har inte blivit så mycket uppdaterat på senaste tiden för har inte haft något att skriva om. Idag har jag och Tobbe årsdag och det betyder "ät inte på hela dan för du ska på resturant och äta massa gott" haha nä med vi ska mötas i stan vid 5 tiden och sen aka vi till jensens nånting haha och äta god mat. Så nu ska jag först välja kläder, hippa in i duschen fixa änsiktet och håret och sen gitta med kvart över 4 bussen eller vad det nu var.. Kan ju vara bra att veta :p så ja så ser min eftermiddag ut. Måste snabba mig och kolla busstider och sen börja vela med allt pösspöss!

Av Emma fredriksson - 10 december 2013 18:37

Hallue!
Ligger i soffan och glor på tv, åt för en stundsen och ska strax gå å duscha. Och sen blir det väl att vänta på älsklingen som e iväg å köper julklappar så kanske man drar ut eller nåt. Har legat inne i två dar nu och känner bara att jag hade velat gå ut och hitta på nåt men alla e ju så jävla torra och att det e slaskigt osv.. :/ så jaa kolla lite på we heart it förrut oxå och fick ett litet ryck med alla dessa nagelbilder. Så funderar på om man ska ringa mamma kompis som gör gelé naglar och kolla om hon har någon tid nu innan jul så ska jag ta mej tid att fixa mina naglar i något jul motiv eller något liknande!
Menmen bloggar senare eller imon pösspöss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards