emmafredriksson

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma fredriksson - 11 januari 2014 17:50

Hallu!
Ligger hemma i sängen och det har jag gjort hela dagen. Så dax att vakna upp nu känner jag.. Ska väl ut lite senare ikväll men har inga planer som vanligt haha.
IGÅR var vi hos Emma Och hade det trevligt med gott folk, så kom det upp om planer till Rhodos i sommar om man beställde nu så skulle det vara jätte billigt så har snackat lite med mammi och så och ska troligtvis dit med massa, så jaa, ska endå bli kul har ju hört sedan förra sommaren att det var grymmt där och blabla, kändes nästan som att jag var den enda som inte var där :( så får väl hoppas att mamma håller sig till ett ja och att jag kan skaffa in lite cash på något sätt ;) menmen som sagt så har jag inga planer för ikväll och jag veet att jag är sämst på att uppdatera så får bli bättre på det nu känner jag PUSSPUSS!!

Av Emma fredriksson - 6 januari 2014 22:53

Hej!
Ligger i sängen och kollar igenom min telefon för kan inte sova. Det regnar ute och finns inget att göra plus att Tobbe ska upp tidigt imon och jobba så det fick bli att lägga sig tidigt för mig med. Asså hur ska jag klara av att gå upp på onsdag, jag har bett att bli väckt tidigt i typ 3 dagar nu men jag blir bara arg och somnar om så jag har ett stort problem...
Idag har jag väl bara legat hemma i stort sätt hela dagen var bara iväg och köpte chips förrut vid typ 2 tiden eller nåt och sen träffade offe och Sofie en snabbis nu lite senare på kvällen.. Så ja, jag har igentligen inget nytt att skriva om (som vanligt) men kännde bara för att slänga in ett inlägg nu när jag endå inte hade nåt för mig puss och godnatt!

-

Av Emma fredriksson - 4 januari 2014 22:21

Hallu!
Kom precis in jag och Tobbe tog den promenaden man gör typ en gång om året ;) blir nog en mys lördag för våran del idag, är skit seg och händer ändå inget speciellt. Så ja, har bara legat inne hela dagen i stort sätt och bara ätit och kollat på tv :p så nu ska vi väl gå upp och fortsätta kolla på "weeds" en serie vi började på när vi var uppe hos tobbes mamma. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 3 januari 2014 20:42

Halloo!
Sitter hemma hos niclas med Tobbe och Robert och bara tar det lungt typ. Har väl inga direkta planer Inför kvällen menmen får väl se vart kvällen leder. Var hos Tobbe igår med några på krök, var nog den skevaste kröken jag varit med om haha, hände massa skeva saker. Menmen imorse när vi vaknade så åkte vi ner till campino och käka sen åkte vi bara runt och var coola på mopparna, jag Tobbe och Niclas. Sen drog jag och Tobbe hem och spelade GTA och bara dega tills det blev middag för typ en timma sen och ja nu sitter jag här :p alltså jag har så svårt att komma på något att skriva.. Aja pusspuss!!

Av Emma fredriksson - 1 januari 2014 23:15

Av Emma fredriksson - 1 januari 2014 20:32

Hallue!
Ligger just nu hemma hos Tobbe i soffan och kollar på Simpsons, har nyss ätit. Och ska snart dra ner till gråbo och träffa Niclas och några till tror jag.

IGÅR. Åt vi god mat med hela familjen vid 6/7 tiden och sen vid typ halv 9 så åkte vi hem till Nicke och "förkröka" eller vad man ska kalla det tills typ halv 10 och sen drog vi hem till Emma och var där en stund sen gick vi hem till Niclas bror och var där till typ halv 12 då vi gick till ängen och smällde raketer och lite så, så fick jag träffa mammi och pappi och säga gott nytt år och så. Sen hamnade vi hemma hos Emma igen och var där ett tag sen åkte jag och Tobbe hem till emelie Egman och blev skit seg/trött så vi åkte hem och nanade. Ja såhär såg min roliga nyår ut den var väl inte den bästa men den var faktist helt okej endå. Pusshej!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards