emmafredriksson

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma fredriksson - 23 januari 2014 16:21

Hallu!
Ligger hemma i soffan och gosar med noomsisen och väntar på att älsklingen ska komma hem så att vi kan äta. Och Idag är det torsdag= seg skoldag, så känns som om jag har suttit i skolan i år typ nä men vi ska göra en novell i svenskan och när man inte har nån idé på vad man ska skriva om så går det sjukt långsamt och blir tråkigt. Menmen blir nog moppevärkstan ikväll så man kan träffa lite folk och så. Pusspuss!

Av Emma fredriksson - 19 januari 2014 21:01

Hallu!
Sitter och kollar på så ska det låta med Tobbe och mamma, och ska strax upp och kolla på weeds är så spännande nu. Så jaa, jag har inte haft lust att skriva nu på dem senaste dagarna, har försökt men det gick inte, blir så tråkigt att höra om samma sak varje dag att jag inte har gjort nånting typ. Menmen imorse efter frukosten så åkte vi hem till Niclas och satt där och hade det trevligt i stort sett hela dagen. Var där igår med men åkte hem rätt tidigt för var ju så sjukt kallt ute vi gick ut ett tag så kunde vi inte komma in igen för hans föräldrar skulle sova så satt vi ute då som sagt och efter en typ timma så frös vi så mycket så åkte hem och sov istället. Menmen ska visa en video för mamma nu så ska försöka blogga imon pusshej!

-

Av Emma fredriksson - 15 januari 2014 16:58

Hallu!
Ligger hemma i soffan och myser med noomi, är skit trött och har ont i huvudet. Jag skulle igentligen på sumban idag men Emma fick feber så blir inget med det. Så blir att ligga hemma oh sova istället.menmen måste nog gå ut med noomi nu oxå. Men få se om det blir nån mer uppdatering idag för kommer nog ont att göra något pusshej!

Bilden är från igår var bara tvungen, hon är som en bebis :p *

Av Emma fredriksson - 14 januari 2014 15:36

Hej!
Har varit hemma sedan halv 1/1 nånting men har inte haft något att skriva om. Slutade 12 idag för det var sån långkonferans, så åkte oh storhandla med mamma idag igen, och sen vi kom hem så har jag bara suttit och glott på tv typ, alltså jag är så sjukt rastlös och det finns ingenting att göra + att det är svin kallt ute så jaa, väldigt roligt liv. Så får väl sitta här oh gråta eller nåt tills Tobbe kommer hem eller nåt pusspuss!

bilder ifrån hemkunskapen*

Av Emma fredriksson - 13 januari 2014 18:40

Hallu!
Är hemma nu efter ett en och en halv timmars pass, så får väl hoppas att det känns iallafall lite imon. Så har jag bokat in mej på sumba på onsdag oxå vid 6tiden, och sen ska jag försöka att gymma tre dagar i veckan som jag och Emma bestämde, så får väl se hur det går med det hehe. Jaja men ville bara att ni skulle veta hur grymm jag e, nä men ska hoppa in i duchen nu och sen äta maaat är så sjukt hungrig har bara ätit ett nudel paket idag haha. Så jaa, önska mig lycka till med mina planer nu :p idag är jag taggad med imon är en annan dag :p nä kännde att detta inlägget blev lite gay nu men aja pusshej!

Av Emma fredriksson - 13 januari 2014 16:32

Haloo!
Har precis rensat kyl och frys och handlar lite med mamma. Och ska strax dra till gymmet med Emma. Känner att jag måste skaffa nya rutiner nu när det är nytt år och allt, så jag ska förnya mitt gym kort och försöka att gymma minst 2 gånger i veckan och sen sluta äta allt "gott" godis, chips, coca cola med mera, eller aa inte äta det varje dag om man säger så Haha för man vill ju inte vara en lite tjockis till sommaren när man ska utomlands och allt :p nä men känner min inte sådär jätte nöjd med min kropp om jag skulle fortsätta..så jaa. Jag ska FÖRSÖKA iallafall haha, nä men nu måste jag byta om och så, för är redan lite sen känner jag så blir kanske ett inlägg lite senare pusspuss!

Av Emma fredriksson - 13 januari 2014 08:41

Hallu!
Glömde min telefon igår självklart när jag skulle åka till mormor så kom på det när jag var framme.. Så tänkte skriva lite om lördagen nu istället.
Först så var vi hemma hos niclas tills 9/10 nåt sånt, sen åkte vi bort till Gråbo pizzan för skulle träffa nikita och några där men så hade dom redan gått så vi gick hem till nån Jerry och var där hela kvällen. Så jaa, är alltså sjukt trött och det är jätte kallt ute det ska ju vara kallt i flera dagar nu kommer ju fan frysa ihjäl. Menmen kom nyss till skolan, sitter och kollar på rapport, så det var väl det bloggar nog senare pusspuss!

Av Emma fredriksson - 12 januari 2014 15:26

Hejhej!
Vaknade runt 12 eller 11 eller nåt idag, utav att nikki och noomi kom upp och hoppade på mig, mina grannar skulle iväg så jag fick vara hundvakt tills nu vid 3. Ska strax hoppa in i duschen trött som jag e för att sen åka till mormor och morfar oh äta :)
Har lite bråttom nu för ska va där inom en halvtimma så bloggar om gårdagen senare puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards