emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2015

Av Emma fredriksson - 23 mars 2015 14:56

Hejhej, när jag kom till skolan imorse så var i stort sett hela klassen sjukanmäld. Så inte förens andra lektionen kom det något, haha trodde jag skulle vara ensam där ett tag. Slutar halv fem idag ochså så de hade varit segt. Menmen ska snart in på min sista lektion och sen kommer Tobbe och hämtar mig sedan vidare till gymmet.

Av Emma fredriksson - 22 mars 2015 18:16

Hejhej! har precis ätit en jätte god sallad som får mig att bara tänka på sommaren. Så nu ska jag ta en kaka till efter rätt. Jag och Tobbe fick för oss att baka i morse så vi gjorde dumle kakor och choklad muffins.
I fredags var jag hemma hos Emelie med gött folk och samma igår. Ikväll blir det att kolla serier och sova, puss

Av Emma fredriksson - 21 mars 2015 16:10

Orkar inte blogga idag haha så uppdaterar om helgen på söndag.

Av Emma fredriksson - 20 mars 2015 09:45

hejhej! Ligger i soffan och kollat på tv, ska snart gå till bussen. Börjar 10.20 och slutar 15.00 idag. Efter skolan ska jag inte göra något speciellt, så Jag uppdaterar ikväll om det händer något.

Av Emma fredriksson - 19 mars 2015 13:43

 

Hejhej!
Är påväg hem nu, eller jag är påväg till gråbo och ska möta upp mamma. Jag ska till gymmet vid fyra tiden och då kände jag att jag måste hitta något tills dess. Så jag och mamma ska åka och shoppa nånstans haha. Ikväll efter gymmet blir det troligtvis duscha och kolla serier med älsklingen. Puss!


Av Emma fredriksson - 17 mars 2015 16:46

hejhej, har varit hemma nu i någon halvtimma efter ännu en dag på praktiken. kom på att jag inte har berättat något om det. Men från i måndags till onsdag så ska vi praktisera, och jag kom tillbaka till fågelkärr fast denna gången är jag med bebisarna. jag skulle egentligen stanna till halv fem idag med fick gå vid fyra och det behövdes verkligen. började halv tio i morse i och för sig men man får ju inte i sej så mycket mat så att man orkar. Menmen jag vet att jag har sugir röv på att uppdatera oxå och det har jag faktist ingen förklaring till hehe. men om jag ska berätta lite kort om i lördags så hade jag jätte trevligt och lärde känna lite nytt folk oxå. det bjöds på tacos och sedan roliga spel och lekar. men jag hade iallfall kul och kom hem sent. igår var jag på dagiset till tre sen mötte jag upp sofie och åkte till gymmet, men efter typ en halvtimma kände vi oss inte så taggade längre (även om det typ alltid är så..) så vi bestämmde oss i ett svagt ögonblick för att gå till gråbo för att få lite träning på ett annat sätt haha. och ja det gjorde vi och vi kom hem efter ca. 1 en och en halv timma. så efter det var vi så döda att vi åkte hem och duscha och se kollade jag på serier med mitt hjärta. vet inte vad jag mer har att säga, det händer liksom inte så mycket just nu. men imorgon blir det en dag på dagiset igen, börjar 9 och slutar 4, sedan får jag väl se om jag drar till gymmet ller gör något annat. alltså jag tycker att gymmet är så tråkigt, jag vill liksom göra något roligare men ändå få träning och resultat.. någon som kan komma på någonting så skriv järna en kommentar. 

 


Av Emma fredriksson - 14 mars 2015 12:29

Av Emma fredriksson - 13 mars 2015 16:27

Påväg till allum nu och sedan vidare till gymmet. Jag har inget speciellt att dela med mig av så uppdaterar imorgon. Hon som skulle göra mina naglar blev sjuk så ska göra dom hos någon annan imorgon istället. Så uppdaterar då. Puss

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards