emmafredriksson

Alla inlägg under mars 2015

Av Emma fredriksson - 6 mars 2015 14:12

tröjan kommer från ginatricot
Byxorna från bikbok
Skorna från skopungten

Av Emma fredriksson - 6 mars 2015 13:12

Idag ska jag bara ligga hemma och inte göra ett skit :)

Av Emma fredriksson - 5 mars 2015 10:12

halli hallå!
sitter i skolan nu och har svenska. Slutar 14.25 idag och då ska jag hem och spela sims eller nåt. Imorgon har vi studiedag så jag ska sova bort hela dagen,äta och spela eller något hehe. sedan blir det lungt på kvällen för att på lördagen ska jag upp och sälja GT och efter det åker jag till ullared med tobbe och några kompisar om allt går som planerat. på kvällen på lördagen är det oklart så får se vart dagen leder mig. och på söndag blir det lungt som vandligt med chirre och serie. Vi såg klart sons of anarchy häromdagen.. Det borde komma fler sesonger alltså, det slutade ju så sorgligt också. men nu har vi börjat kolla på breaking bad och får se om det verkar bra, tyckte den verkade lite långtråkig när vi såg första avsnittet igår. Menmen uppdaterar när det händer något kul i mitt liv pusspuss!

 

Av Emma fredriksson - 4 mars 2015 14:48

Sitter på min näst sista lektion. Slutar 4 idag men ska sitta i en timma och titta på FN rollspelet. Efter skolan ska Jag hem och äta och sedan vidare till gymmet.

Av Emma fredriksson - 3 mars 2015 15:55

Hejhej!
Kom precis hem ifrån allum. Har varit och köpt skor och lite kläder med mamma. Nu ska jag hjälpa henne att packa upp lite och sen laga mat. Åker nog till gymmet idag ochså om någon vill vara med mig då förstås hehe. Pusspuss

Av Emma fredriksson - 2 mars 2015 16:00

Hejhej!
Min sista lektion blev inställd och det vi skulle ha i uppgift hemma har jag redan gjort hehe. Så tänkte spela lite Sims men kom på att min dator e paj :( så fick bli att koppla in den till tvn. Ikväll drar jag nog till gymmet igen eftersom att jag ställde på kortet nu igen. Pusspuss

-

Av Emma fredriksson - 1 mars 2015 18:13

Hejhej!
Har legat inne och kollat på SOA hela dagen så är därför jag inte har gjort något direkt inlägg. Nu är jag påväg till gymmet med Tobbe och Niclas så att man känner sig lite bra iallafall. Senare blir det att duscha och fortsätta att se på SOA. vi är på sista sesongen nu och har typ två avsnitt kvar, fatta hur spänt det är nu ellerrrr. Vill ha mer!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards