emmafredriksson

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Emma fredriksson - 6 februari 2015 18:06

täbkte börja med outfit bilder igen eftersom att jag endå suger så mycket på att uppdatera. Det börjar bra med en mjukis fredag.
Byxorna är ifrån bikbok
Och tröjan från hm

Av Emma fredriksson - 6 februari 2015 18:00

hejhej!
Har inte gjort nånting på sista tiden så är därför det inte har blivit någon uppdatering. Har egentligen inget speciellt att säga nu heller men kännde för att uppdatera.
Gick i skolan idag från 10:20-15:00, sen gjorde jag mitt IV val som skulle lämnas in idag så får väl hoppas att jag får det jag har valt. Sen åkte jag och mamma till hemmakväll och köpte godis och choklad och sen vidare till bonum för att köpa mat. Älsklingen åkte till Skåne idag med sin pappa så ska passa på att vara hemma med mamma nu denna helgen, så imorgon blir det Melodifestivalen och om jag inte hittar på något annat att göra ikväll så blir det väl myskväll hemma. Har börjat gymma nu också och dratt ner på sockret haha. Eller aa, jag gymmade igår och har försökt i typ två veckor att inte äta godis på vardagar haha. Det var väl gått sådär, Menmen det var värt ett försök. Skriver senare eller imorgon igen pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards