emmafredriksson

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Emma fredriksson - 10 februari 2015 16:17

hejhej!
Vaknade vid 10 idag och har inte gjort något speciellt sedan dess, var och handlade med mamma förrut och fick då tanken att göra semlewraps. Såg nyss att det inte är semledagen förens den 17 iår så får väl se om det blir av idag eller tills den riktiga semledagen är. Igår var jag med Sofie i stort sett hela dagen, jag följde med henne så att hon fick köpt sig ett gym kort på dagen och senare på kvällen åkte vi och gymmade tillsammans med Tobbe. Så om allt går som det ska så ska vi fortsätta gymma regelbundet eller vad man ska säga. Har som vandligt inga planer inför idag, men eftersom att jag inte har gjort något annat än att suttit i soffan och käkat glass Idag så drar jag med älsklingen ut sen när vi har ätit. Om det inte händer något speciellt idag så uppdaterar ja imorgon pusspuss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards