emmafredriksson

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Emma fredriksson - 4 september 2015 15:28

som vanligt har jag beslutsångest vad det än gäller, denna gången handlar det om samma sak som det gör alla år, alltså skolfotot. Som ni vet så var jag inte ett dugg redo den dagen, hade inte ens duschat den morgonen... Så nu stör jag mig på mitt feta och å äckliga hår på alla bilder. Men dom hade liksom kunnat vara bra om man inte tänkte på det. Menmen, idag var dag 2/2 på stonehill, minns ej hur mycket jag berättat om det, men 2or och 3or på BF har tagit hand om massa barn och haft lite aktiviteter i stenkullen igår och idag, vi har typ varit gruppledare för att visa vägen vart dom ska oså, och idag var jag i ishallen hela dagen från 8.20-13 och delade ut skidskor till alla barn. Dagen var jättebra och jag var nöjd men hur vi hade gjort det. Ikväll har jag inga planer men imorgon blir det party på schemat. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards