emmafredriksson

Alla inlägg den 24 september 2015

Av Emma fredriksson - 24 september 2015 09:36

halloo!
Gick upp åtta imorse som alla dagar och var påväg ut till bilen då jag kom på att min engelsk är inställd denna veckan så det var bara att vända om. Istället för att jag går och lägger mig igen som jag egentligen hade velat så kom jag att tänka på att jag har prov i psykologi i eftermiddag i någonting jag ej kan, att jag har läxa i engelska OCH att jag har en uppgift som ochså ska vara inlämnad idag. Så sitter fortfarande och pluggar på detta och hoppas på det bästa. Idag är mitt mål att klara provet i psykologi och att se klart alla avsnitt av the unit, vi har bara två avsnitt kvar nu... Sen ska vi börja se på någon ny serie jag ej minns vad den hette. Menmen önska mig lycka till idag. Puss!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards