emmafredriksson

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Emma fredriksson - 5 mars 2016 17:34

Hejhej!
Vet att det var längesedan jag uppdaterade er, så här kommer lite utav det ni missat. Nu har det gått två av tre veckor på min praktik och jag börjar nästan sakna skolan haha. Var på föreläsning på skolan i fredags och så lungt har jag inte kunnat ta det på låång tid haha. I fredags alltså igår var jag först i allum och shoppade kläder och åt med Amanda. Sedan mötte Tobbe upp oss och vi åkte till Ikea. Sedan åkte jag och Tobbe vidare till hans pappa på middag. Vi kom hem sent så fick bli en lungn kväll. Ikväll är planerna oklara, ska göra lyx middag iallafall det är en sak som är säker. Är så hungrig just nu, har varit med mamma i stan och bytt till längre stav i tungan pågrundav att den svullnade upp. Sedan åkte vi till Torslanda till mammas kompis och hjälpte henne att flytta samt att vi fick en massa bra att ha saker. Tobbe och Viktor är iväg en sväng så jag har passat på att börja packa in i alla lådor i köket. För det är ju äntligen klart, bara ny bänkskiva som saknas. Imorgon står det jobb på schemat och efter det ska jag hem och sova. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards