emmafredriksson

Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Emma fredriksson - 17 mars 2016 12:55

Hejehj!
Sitter på bussen påväg hem till mamma, jag ska duscha lite och slappa innan jobbet klockan tre. Idag var det bara jag ifrån min klass som var i skolan, iallafall på sista lektionen. Vi skulle igentligen haft håltimma till två men min lärare skickade hem mig resten av dagen för att jag e duktig. I tisdags fick jag ett oväntat samtal, det var en kille som sökte personal till sitt företag, min syster hade glömt att berätta för mig att hon hade rekommenderat mig, men så han ringde mig och jag fattade ingenting. Igår var jag på intervjuv hos honom men vi kom fram till att jag jobbar kvar på Thaien pågrund av att han tex behövde heltidsanställning och sen trivs jag bra där jag är. Menmen ska iallafall gå av bussen alldeles strax. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards