emmafredriksson

Alla inlägg den 11 april 2016

Av Emma fredriksson - 11 april 2016 16:10

Hallu!
Sitter på Thaien nu och drar av basilika löv från grenar haha. Slutade skolan tidigare idag så var här vid tre. Ikväll ska jag hem, äta thai och sova. Idag var det exakt en vecka sedan jag fick mig en rejäl surprise av Tobbe,Viktor och Robert.. Jag hade jobbat och Robert,Tobbe och Viktor var super taggade när vi kom hem. Dom lurar in mig i gamla ladan på tomten och där ligger 4 hönor och 1 tupp. Haha alltså vad ska man säga? Blev chockad till en början men nu är det bara kul. Det är inte bara sånt som har gjort medans jag jobbar, men dom passar på medans jag ej är hemma och kan stoppa dom Hahaha. Är nervös när jag ska till jobbet, undrar vad nästa surprise blir. Denna veckan jobbar jag måndag,onsdag och torsdag. Ska bli skönt med första lediga helgen på länge. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards