emmafredriksson

Alla inlägg den 19 april 2016

Av Emma fredriksson - 19 april 2016 22:14

Jag måste nog vara världens bästa sambo. Har stått och gjort matlådor till Tobbe och Viktor idag. Sedan känner jag mig extra duktig då jag två dagar i rad fått städ lust och städat huset. Men Tobbe och Robert har också varigt duktiga. Dom har sågat ner ett stort träd och gjort bänkar och grillplats på tomten. Idag efter skolan hämtade jag upp Arvid för en lekdag hemma hos mig då Malin jobbar sent. Vi gjorde hemmagjorda köttbullar med sås och potatis kändes så skönt att äta riktig husmanskost för imon börjar jag jobba igen två dagar i streck och då blir det thaimat till middag. Jag har jobbat ganska mycket denna månaden så blir thaimat typ fyra gånger i veckan. Imorgon ska jag till skolan och sedan jobba som sagt. Vi hörs!

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards