emmafredriksson

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

14/12 :) <3

Av Emma fredriksson - 15 december 2011 15:25

hejhej :D


Jag har inte skrivigt på ett tag men igår så var jag i nordstan med Isabella

och vi gick till Gustavadolfs torg och där var Newkid och christian Look,och dom

typ gick fritt eller vad man skall säga,men christian look typ vinkade och sa hej

till oss,och Newkid gav oss hans autograf och sen så skämmde vi ut oss lite inför honom för att när han hadde gått så följde vi typ efter honom och så frågade vi han ifall vi fick ta en bild med honom och det fick vi men Isabella är världens sämsta fotograf XD,så att bilden på mej och newkid blev inte bra för att hon typ tog bilden när vi gick mot varandra xd,men så typ föjde vi efter honom igen eller vad man skall säga,och sen så gick han in på en resturang och så kom vi där och baa:hej,jag känner mej jätte dum men bilden blev inte bra så kan vi få ta en ny,?! :P ,och han baa:okej men snabbt dåh haha xd,(så det var lite pinsamt vi typ satt och "skrek" det på bussen på vägen tillbaka xd.,

Men och idag så tog jag ledigt ifrån skolan för att åka dit igen för att Eric Saade skulle vara där men han skulle igentligen inte komma förrens klockan typ halv tre eller något för att han skulle i alla fall komma in i "glas buren" eller vad man skall säga klockan halv fyra och han skulle typ vara där en timma innan,men i alla fall Isabella och Lucia kom till mej klockan halv åtta på morgonen och så gjorde vi i årdning oss hemma hos mej och sen så åkte vi så att vi var där vid typ elva ;) .,

Men Lucia typ skojade hela tiden om att Eric kom och så så när han väl kom så typ trodde vi inte på henne men vi typ fick cp när vi sog att han kom hehe xd,och han typ vinkade och gjorde släng-kyssar och alting.,Men så sen i direkt sendningen så typ gjorde jag massa släng-kyssar till honom och så kollade han mej gypt in i ögonen,han hadde typ lite blöta ögen eller vad man skall säga och så gjorde han en släng-kyss tillbaka och jag typ skrek sönder och typ nästan ramlade ihop haha xd,och sen när han skulle åka så gjorde han släng-kyss och tog i min hand och så (ASSO OMG JAG E VÄRKLIGEN KÄR XD) ...,Men det e typ allt jag kommer ihåg xd <3

hejdåå :)


Jag :)

  

Eric Saade <3

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma fredriksson - 5 juli 2017 18:56

        hej på er! jag orkar inte skriva något speciellt idag så jag låter bilderna tala för sig själva. Arvid sov hos oss inatt och efter att han åkte hem tidigare idag planerade vi en kompis weekend till Dannmark, så imorgon klockan 06.16 g...

Av Emma fredriksson - 3 juli 2017 13:49

Hej på er! idag sov jag ut väldigt länge och gick upp för typ en timma Sedan. Jag tänkte försöka skriva ut ett belastningsregister så att jag kan gå och söka jobb på både andra förskolor och även butiker. Det finns väldigt lite jobb på studentconsu...

Av Emma fredriksson - 30 juni 2017 11:00

Hej på er! Jag och tobbe har nu i sista sekund fått för oss att ta en trip till Malmö i 2 nätter. Vi kännde att vi behövde göra något tilsammans då tobbe har semester och jag är ledig, så det fick bli en tripp till skåne. Vi hörs när jag är tillba...

Av Emma fredriksson - 29 juni 2017 18:33


Hej på er! Idag har vi inte gjort speciellt mycket, vi var i alingsås förut en snabbis och sedan bara suttit hemma, jag har börjat på en ny serie så ska se något avsnitt till medans jag äter sedan börja röra mig utåt och hitta på något, jag har gått ...

Av Emma fredriksson - 26 juni 2017 12:35

                        hej på er! just nu ligger jag hemma i soffan med förkylning från helgens bravader. I torsdags efter jobbet åkte vi ett gäng till smögen. Det började med att Tobbes bil gick sönder innan vi ens hann ut ur sjöv...

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards