emmafredriksson

Alla inlägg den 5 november 2012

-

Av Emma fredriksson - 5 november 2012 23:44

Hej!
Sitter och äter kvällsmat,sen ska jag fixa lite med piersingen och sen gå upp o nana. För jag ska i tid till skolan imon..
Men iaf idag har jag varit med Tobbe och Tony och blablabla,sen åkte jag med mamma och shoppade lite saker dels till jul .. Ja vi är typ alltid tidiga med sånt för att slippa stressen eller nåt haha .och sen så har jag stylat min dator lite oxå (hade tråkigt!) men aja hela jag e tråkig nu och detta inlägget säger bara godnatt puss på er<3

Av Emma fredriksson - 5 november 2012 00:04

Hej!
Ligger i sängen och e inte på något såntdär jättebra humör just nu så vill typ bara lägga mig och dö eller nåt. Nej men ska snart sova skolan börgar ju imon (kul -.-) så det blir att vara på ljungvik halv 9 och sen ska vi till röselid och vara där i typ 4-6 veckor eller något sånt ,så det blir ju lite kul att flytta runt för till slut så har vi varit i alla gråbos 4 skolor,
Men har inget att skriva pusspuss och godnatt  

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards