emmafredriksson

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emma fredriksson - 11 november 2012 17:25

Hej!
Sitter i Bilen nu påväg hem ifrån pappa, det är ju farsdag idag.Det är sjukt att det kan vara såhär mörkt när klockan inte ens är halv 6 .. Men nu när jag kommer till gråbo så har jag ingen aning om vad jag ska göra faktist , ska nog ringa min lilla Sofie och kolla om hon vill leka med mig, jag saknar henne vi har inte varit med varandra på jättelänge känns det som vill att allt ska bli som förr bara. Älskar dig bästavän! <3<3

Av Emma fredriksson - 11 november 2012 00:25

Hallu!
Sitter hos en kompis på krök typ med lite gott folk. Ska la dra hem om nån timma / halvtimma eller not.
Idag har jag varit med lite olika kompisar hela dan , det började med att jag vaknade utav att Viktor ringde mig så kom han ,Tobbe och Tony hem till mig och sen när jag hade gjort i årdning mig och så, så drog vi ut och aa... Har faktist ingen aning om vad jag ska skriva men det är i alla fall lördag och det är bra haha, men bloggar imon pusss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards