emmafredriksson

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Emma fredriksson - 19 november 2012 22:55

halluuu!

sitter i soffan med mamma och adam och kollar lite på datan ,dels navelsmycken.

hittade inte så mkt fint faktist men lite.. aja idag har jag inte gjort så mkt efter skolan så gick

jag hem sen kom tobbe till mig efter att han hade slutat. Sen så träffade vi nalleniclas lite senare och

sen tony ..vi var la mest ute sen drog ju jag till campino och åt med mamma och adam. Och sen gick vi till

lillan och träffade lite folk där. Men aja nu blir det väl att gå upp och kolla på film med min bror som jag tydligen hade lovat haha (ronny o ragge)   

och sen blir det skola imon igen ..fan helgerna går ju svin fort och sen kommer veckodagarna -.- ...

men nu ska jag sluta klaga och göra iårdning mig istället

nattinatti pusssss  


bjuder på lite utav det jag hittade

     

     



      

Av Emma fredriksson - 19 november 2012 11:23

Av Emma fredriksson - 19 november 2012 11:22

Heej!
Ligger hemma i soffan och ska snart dra mig emot skolan, var så sjukt trött på morgonen idag va..men aah idag är det ingen bra dag för mig iallafall e skit sur vet inte varför men hoppas att jag blir på bättre humör snart asso. Men måste skynda mig till skolan så att Jennifer slipper att äta själv, men bloggar senare pussss<3

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards