emmafredriksson

Alla inlägg under december 2012

Av Emma fredriksson - 7 december 2012 13:14

Hallu!
Sitter hemma med Tobbe har faktist varit i skolan idag slutar egentligen kvart över ett men har lunchrast till ett så tycker inte det är någon mening med en kvarts lektion.. Och sen är sjukt kallt ute -10 grader man dör ju typ. Aja ville bara uppdatera mig lite pusss<3

-

Av Emma fredriksson - 7 december 2012 09:34

 

Av Emma fredriksson - 7 december 2012 00:44

Halluu!

kan inte sova..eller aa har inte försökt med andra ord haha. Har legat här i soffan och smsat o facebookat ;) 

men ska fan till skolan imon och ska anstränga mig så att jag kommer I TID. Men det värsta är ju kvällarna/nätterna e nattmänniska ju :/ .

Iaf har precis letat igenom köket efter något gott och jag hittade thaimat och oboy haha kanske inte bästa blandningen men endå,vad ska man göra liksom om man inte kan bestämma sig ;P 

men ska sova strax så att jag förhoppningsvis orkar upp imon sen slutar jag klockan kvart över 1. Senare på kvällen vet jag inte om det blir partii utan kanske bara gosar ner mig hemma ensam eller ej och kolla på en film eller något . Men ha det bra, bloggar tomorrow ;)

pusss  

       

Av Emma fredriksson - 6 december 2012 22:55

Blir så jävla arg, var på moppevärkstan så kommer jag och tobbe hem och ska precis sätta på en film och känner att det luktar skit i hela rummet. Då hade en utav katterna gått in o bajsat på mitt rum på både matta/lite kläder och på golvet -.-

Så fick jag ta på mig plastHandska och handsprit och klädnypa för näsan och ta bort det här FYFAN asså haha.
Annars har min dag varit helt okej vaknade och gick in i duchen gick och mötte Tobbe och sen åkte vi runt lite med Robert ;) men ska gå upp o ta fram morgondagens kläder och sen gå ner igen och lägga mig hos mamma hihi pusspuss<3

 

Av Emma fredriksson - 6 december 2012 11:01

Av Emma fredriksson - 5 december 2012 17:52

Av Emma fredriksson - 5 december 2012 17:24

Lite dåliga bilder kanske men idag är det en rosa tunika och svarta leggings+raggsockar (y)

Presentation

hejhej,
jag som driver denna bloggen är en 16årig tjej ifrån gråbo. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag,skola
kompisar osv...

ni kan även följa mig på instagram: emmsi98

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards